Babybox fra babysam?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Fik 1 opkald fra Falck, og så nogen mails engang imellem om tilbud i babysam osv. Men ikkr noget der invaderer min hverdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2014

Louisejulia

Vi har hentet en baby box i babysam og vi har ingen telefon opkald eller nyhedsbreve fået.. Så det må være forskelligt fra butik til butik 

Anmeld

19. januar 2014

BigHope13

jeg har fået fra babysam og der har jeg bestemt ikke hørt noget fra. , men fra min-mave og libero er jeg blevet bombarderet med emails fra alle mulige steder.

Anmeld

19. januar 2014

Lykke:)

Sandratoft skriver:

Skal lige høre om der er nogen ulemper ved at bestille sådan en gratis babybox fra babysam, f.eks. telefonopkald fra sælgere eller andet?

Har kun hørt rygter om det nemlig 

Jeg er blevet bombarderet med opkald fra Falck..... De har ringet sådan ca. 745 gange!

Anmeld

19. januar 2014

SHERO

Jeg er også blevet ringet op af 3 forskellige, har i hvert fald fortrudt, foruden blespanden som har dyret poser var boksen intet værd, 3 små vareprøver, så var Rema og lidls bedre og inge
n irriterende sælgere...

Anmeld

19. januar 2014

Rikke2404

Sandratoft skriver:

Skal lige høre om der er nogen ulemper ved at bestille sådan en gratis babybox fra babysam, f.eks. telefonopkald fra sælgere eller andet?

Har kun hørt rygter om det nemlig 

Vi bestilte, fik den udleveret - det var det ingen har kontaktet os med noget

Anmeld

19. januar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi blev også kimet ned på alle mulige mærklige tidspunkter af døgnet, da vi ha modtaget vores. Men altså man godkender jo at de må dele ens oplysninger osv. Anden gang, gad vi ik ha pga alle de opkald første gang. Vh stine

Anmeld

19. januar 2014

Lililili

Gyldendal, falck og aller var ret vedholdende og blev ved at ringe. Jeg ville ikke bestille den igen. Syntes ikke pakken var vildt fantastisk og slet ikke når man skal kimes ned af sælgere.  På mam's facebook side, kan man få gratis sutter og lidl har nu også baby pakker, bare til info :-) 

Anmeld

20. januar 2014

san

Hvad er der i boksen fra babylam? :-) 

Anmeld

20. januar 2014

san

san skriver:

Hvad er der i boksen fra babylam? :-) 

Ej mener selvf babysam

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.