Babybox fra babysam?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.782 visninger
42 svar
34 synes godt om
19. januar 2014

Sandratoft

Skal lige høre om der er nogen ulemper ved at bestille sådan en gratis babybox fra babysam, f.eks. telefonopkald fra sælgere eller andet?

Har kun hørt rygter om det nemlig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2014

Kløver

Sandratoft skriver:

Skal lige høre om der er nogen ulemper ved at bestille sådan en gratis babybox fra babysam, f.eks. telefonopkald fra sælgere eller andet?

Vi blev kimet ned rigtig længe efter på de mærkeligste tidspunkter

Anmeld

19. januar 2014

Bell'star

Sandratoft skriver:

Jeg har aldrig oplevet sådan noget - tror man bliver tilmeldt deres nyhedsbrev på mail (men måske man kan fravælge det, hvis det ikke har interesse)

Men jeg har ikke fået nogen telfonopkald eller andet mærkeligt i hvert fald

Anmeld

19. januar 2014

Anonymor1

Sandratoft skriver:

Vi har bestilt og hentet babyboxe fra alle de steder vi kunne finde og jeg får kun mails fra dem - ingen opkald, endnu ihvertfald  Og jeg skal føde om en uge 

Anmeld

19. januar 2014

LilleSmølf

Sandratoft skriver:

Du har hørt rigtigt.

Vi blev bl.a. ringet op af Gyldendals Børnebogklub og en medarbejder fra Falck, der simpelthen ikke fattede et "nej tak" for hun ringede en maaaasse gange.

Og vi fik aldrig hentet boxen fordi jeg fik det skidt, dumt nok

Anmeld

19. januar 2014

Noneother

Jeg blev ringet op af en del sælgere for diverse bogklubber, blade og lignende længe efter.

Det gider jeg bare ikke med en nyfødt. og den ble spand der er med, er alligevel ikke særlig anvendelig, og skal bruge enormt dyre bleposer. ofte.

Anmeld

19. januar 2014

anynom

Læs vilkårende, så kan du se hvad du godkender i forbindelse med bestilling af boksen.

Anmeld

19. januar 2014

Frk. Petersen

Sandratoft skriver:

intet herfra

Anmeld

19. januar 2014

Victoria2013

Vi blev ringet op af én fra Falck, som snakkede læææææænge uden man kunne få et ord indført. Tror hun snakkede 10 minutter før jeg endelig fik lov at snakke længe nok til at sige, at det var vi ikke interesserede i og hvis vi var, ville vi se på Falck's hjemmeside...

Og for nyligt blev jeg ringet op af én fra bladet Vores Børn, også pga. Babyboxen fra Babysam... 

Anmeld

19. januar 2014

Clisolka

Sandratoft skriver:

Jeg blev ringet op nogle gange efter jeg havde født min første for 3 år siden - bl.a. som andre skriver Falck som ikke kunne forstå et nej  Denne gang har jeg ikke hentet den 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.