Altså jeg aner ikke hvornår min datter er undfanget. Men de første 12 uger, og scanningerne der fulgte der (jeg blev scanner 4 gange. 2 tidlige scanninger pga blødning, og 2 NF scanning, da baby ikke ville måles ved den første) og der svingede termin med ganske få dage... 2 dage +,- fra den termin jeg fik til NF...
Men efterhånden som vores datter voksede, voksede hun også ud af kurven. Både i mål, på længde, vægt, og symfysemål... Alt eksploderede jo længere hen jeg kom. Men jeg har ikke tænkt videre over det.
Min datter er født 35+2, og ud kom en baby... En ganske normal baby, målte 50 cm, og vejede 2880 g 5 uger før tid... Selv på neo var de chokeret, for det sker sjældent de får for tidlig fødte som er så store op. Det eneste kendetegn var at hendes sutteteknik ikke var udviklet, hvilket også er det sidste som kommer...
Lige meget hvad ville jeg satse på den termin du får til NF, det er den som passer bedst, da alle små i de første 12 uger udvikler sig ret jævnt. Derefter er det individuelt hvordan barnet udvikler sig. Nogen får små babyer, andre får kæmpe børn
Anmeld