VIPpigen skriver:
Lilje sov rigtig dårligt her natten til mandag. Hun hostede en del da jeg var gået i seng, og jeg bestemte mig for at prøve med et gammelt råd jeg havde læst.
Da jeg står op, kan jeg se lyset allerede er tændt på hendes værelse. Hun sidder op, rigtig klatøjet og træt.
Nå, jeg får hende puttet, og gør klar med en tallerken og et løg skåret i store stykker (det skulle hjælpe på hoste) hun putter sig, men vil gerne jeg bliver. Vi putter sammen i hendes seng, og jeg kan høre hun falder hen. Hun vågner da jeg vil liste ud, men falder vidst alligevel hen igen.
Jeg hopper ind i min seng, og ligger måske 2 min...
Ligepludselig råber Lilje bare rigtig højt, og med panik i stemmen 'NEEEEEJ' og begynder at græde meget voldsomt.
Jeg kommer ind til hende, og hun er fuldstændig panisk i øjnene, lys vågen, og kigger bare på mig. Bryder sammen endnu mere, og siger der var en dame.
Jeg spørger -i min natte-undren - var der en dame??
Lilje svare, 'ja, der var en dame, og hun talte til mig'
Jeg spørger hvad damen sagde?? (Jeg tænker en drøm)
Lilje svare 'der var en dame, hun snakkede til mig, og hun kom ud gennem væggen'
Lige i det hun siger det, løber det mig koldt ned af ryggen. Jeg tror på der er mere mellem himmel og jord, og tror på at det her ikke bare var en drøm.
Men den dame har virkelig skræmt hende den nat. Jeg har før oplevet hun har snakket med andre, som altså ikke er der, men har ikke skænket det mange tanker, børn på 2-3 år begynder at opfinde fantasivenner, og det har jeg troet på hun har gjort (måske nogen af dem er fantasivenner, eller hvad ved jeg)
Men jeg skal ligesom finde ud af om jeg bare lige skal lade den ligge her, -som jeg tænker mest at jeg gør, medmindre hun dukker op igen - eller om jeg skal videre med det...
Men har i oplevet det før, har jeres børn snakket om nogen som ikke er der, og ligefrem kommer ud af væggen??
Undskyld det blev så langt
Ludvig har ikke(endnu ... men han er jo heller ikke så gammel endnu)
men min nevø har, både mennesker - men også dyr.
Han gør det stadigvæk af og til han er 10 nu, og det er som regel om aftenen når han skal til at sove