"Damen kom ud af væggen" (langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2014

morethanperfect

Børn er jo meget modtagelige overfor den åndelige verden .. Men jeg ville klart få en cleyoant(staves) ud .. 
Oscar har også flere gange snakket om det , men det er ikke noget der har holdt om vågen om natten . De har brug for deres søvn .. Så det ville jeg gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
VIPpigen skriver:

Nææ, vi har enda de originale tegninger fra huset, og der er kun den ene dør. Væggen hun er kommet igennem er væggen ud til badeværelset

ja, okay...

Anmeld

22. januar 2014

kriknu

VIPpigen skriver:

Lilje sov rigtig dårligt her natten til mandag. Hun hostede en del da jeg var gået i seng, og jeg bestemte mig for at prøve med et gammelt råd jeg havde læst.

Da jeg står op, kan jeg se lyset allerede er tændt på hendes værelse. Hun sidder op, rigtig klatøjet og træt.

Nå, jeg får hende puttet, og gør klar med en tallerken og et løg skåret i store stykker (det skulle hjælpe på hoste) hun putter sig, men vil gerne jeg bliver. Vi putter sammen i hendes seng, og jeg kan høre hun falder hen. Hun vågner da jeg vil liste ud, men falder vidst alligevel hen igen.

Jeg hopper ind i min seng, og ligger måske 2 min...

Ligepludselig råber Lilje bare rigtig højt, og med panik i stemmen 'NEEEEEJ' og begynder at græde meget voldsomt.

Jeg kommer ind til hende, og hun er fuldstændig panisk i øjnene, lys vågen, og kigger bare på mig. Bryder sammen endnu mere, og siger der var en dame.

Jeg spørger -i min natte-undren - var der en dame??

Lilje svare, 'ja, der var en dame, og hun talte til mig'

Jeg spørger hvad damen sagde?? (Jeg tænker en drøm)

Lilje svare 'der var en dame, hun snakkede til mig, og hun kom ud gennem væggen'

Lige i det hun siger det, løber det mig koldt ned af ryggen. Jeg tror på der er mere mellem himmel og jord, og tror på at det her ikke bare var en drøm.

Men den dame har virkelig skræmt hende den nat. Jeg har før oplevet hun har snakket med andre, som altså ikke er der, men har ikke skænket det mange tanker, børn på 2-3 år begynder at opfinde fantasivenner, og det har jeg troet på hun har gjort (måske nogen af dem er fantasivenner, eller hvad ved jeg)

Men jeg skal ligesom finde ud af om jeg bare lige skal lade den ligge her, -som jeg tænker mest at jeg gør, medmindre hun dukker op igen - eller om jeg skal videre med det...

Men har i oplevet det før, har jeres børn snakket om nogen som ikke er der, og ligefrem kommer ud af væggen??

Undskyld det blev så langt

Ludvig har ikke(endnu ... men han er jo heller ikke så gammel endnu)

men min nevø har, både mennesker - men også dyr.
Han gør det stadigvæk af og til han er 10 nu, og det er som regel om aftenen når han skal til at sove

Anmeld

22. januar 2014

Kamulla

Årh..vi flyttede i sep.. Og han fik en højseng... Det startede med han kom op ig sagde han ikke kunne sove da manden rystede sengen... Tænkte... Hmmmm...

Lidt efter lvågnede jeg da det var lyst mens jeg kunne høre han stor tude, jeg går ned og finder ham på badeværelsesgulvet krybet sammen med lukket dør, mens han græder og siger atder gik en ude foran døren..

Det giver mig the creeps

Anmeld

22. januar 2014

VIPpigen

Kamulla skriver:

Årh..vi flyttede i sep.. Og han fik en højseng... Det startede med han kom op ig sagde han ikke kunne sove da manden rystede sengen... Tænkte... Hmmmm...

Lidt efter lvågnede jeg da det var lyst mens jeg kunne høre han stor tude, jeg går ned og finder ham på badeværelsesgulvet krybet sammen med lukket dør, mens han græder og siger atder gik en ude foran døren..

Det giver mig the creeps

Åhh, stakkels dreng. Han er jo blevet vildt skræmt.

Det skær virkelig en i hjertet at de bliver så skræmt af noget som i princippet ikke skal være der. 

Har du overvejet at få hjemmet undersøgt af en med kontakt til det overnaturlige??

Anmeld

22. januar 2014

Kamulla

VIPpigen skriver:

Åhh, stakkels dreng. Han er jo blevet vildt skræmt.

Det skær virkelig en i hjertet at de bliver så skræmt af noget som i princippet ikke skal være der. 

Har du overvejet at få hjemmet undersøgt af en med kontakt til det overnaturlige??

Hmm nej.. der hat ikke været noget i nogle uger.. har svært ved at finde ud af om der er noget eller ej..

Anmeld

22. januar 2014

VIPpigen

Kamulla skriver:

Hmm nej.. der hat ikke været noget i nogle uger.. har svært ved at finde ud af om der er noget eller ej..

Det er præcis det der. Er der noget, eller er det bare deres fantasi??

Anmeld

22. januar 2014

2721

Hun skulle vel kke have set julekalenderen på TV2?

Anmeld

22. januar 2014

VIPpigen

2721 skriver:

Hun skulle vel kke have set julekalenderen på TV2?

Niks. Det er hun for lille til, og det er langt over hendes sovetid den sendes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.