Vores søn er blevet passet i nat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2014

TNBC

Anonym skriver:

Ringede også 1813, godt de har fået lidt mere styr på det så jeg kun skulle vente 35min ?? vi skulle så bare se det an til imorgen

Godt. Jeg tror det er en virus.. Så sørg for at han får væske og noget der er godt for maven.
Det er ikke sjovt når de små er syge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Godt. Jeg tror det er en virus.. Så sørg for at han får væske og noget der er godt for maven.
Det er ikke sjovt når de små er syge.

Han fik 150 mme da jeg lagde ham i aftes, og gav ham så 120 vand ca da han vågnede og nu har jeg givet ham flasken med vand igen da je lige har prøvet at ligge ham. Så han har fået massere af væske

Synes bare det er mærkeligt at han ikke rigtig er mærket af det, han lå vågen der inde så jeg tog ham op og sidde lidt, det ville han ikke. Han ville bare lave ballade med min hækle kurv og grinede og gned sig i øjnene fordi han var træt. Men det er vel kun godt

Anmeld

12. januar 2014

TNBC

Anonym skriver:

Han fik 150 mme da jeg lagde ham i aftes, og gav ham så 120 vand ca da han vågnede og nu har jeg givet ham flasken med vand igen da je lige har prøvet at ligge ham. Så han har fået massere af væske

Synes bare det er mærkeligt at han ikke rigtig er mærket af det, han lå vågen der inde så jeg tog ham op og sidde lidt, det ville han ikke. Han ville bare lave ballade med min hækle kurv og grinede og gned sig i øjnene fordi han var træt. Men det er vel kun godt

Det er meget godt.
Der er nogle børn der bare ikke bliver ret påvirket af sygdomme. altså tynd mave plejer ikke at genere dem, men opkast er jo ikke rart...

Anmeld

12. januar 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Min far ringer og siger der er mad kl 17 og jeg spørg hvordan det er gået da han intet selv fortæller. Han siger det er gået rigtig godt og de har hygget og været ovre ved oldemor og oldefar. Spørg så hvordan det gik i nat og han siger så det var gået fint men at vores søn var vågnet og havde kastet op. Jeg tænker hvad??

Vores søn er knap 1 år og tænker de måske godt lige kunne ha givet besked i morges så jeg havde vidst det? Eller måske kunne hænge det sammen med noget, men at jeg nærmest selv skal udspørge gør mig virkelig ked af det. Tænker at de godt lige kunne ha givet besked /:

Er det bare mig der er vildt hormon forstyrret og bliver ked af det mindste eller ville i også gerne ha haft besked??

Nej jeg ville ikke blive ked af det. Jeg ville blot fortælle at næste gang noget i den dur sker må de gerne ringe/smide en sms om morgenen
Det kan jo være de ville fortælle det når du kom til middag og har vurderet at han er frisk og ikke behøver at blive hentet

Anmeld

12. januar 2014

ano14316

Anonym skriver:

Han blev jo passet fra fredag til lørdag og han havde haft 2 bleer med tynd mave inden jeg afleverede ham.

Har du fortalt dem det?

For så er det jo ikke så mærkeligt at han kaster op...

Tænker bare at hvis jeg passede et barn og fik at vide at han havde haft dårlig mave, og han så kastede op om natten, men ellers var frisk, ville jeg bare tænkte en gang maveinfluenza..
Var der første gang forældrene fik passer barnet tror jeg godt jeg kunne finde på at vente med at sige det så se ikke blev urolige, og eftersom det er dine forældre har de taklet børn med maveinfluenza massere gange...

Jeg glemmer sq nogen gange at Især mine svigerforældre har 5 børn selv, de kan ligesom godt skifte en ble eller vurdere om han er syg..

Men når det så er sagt, så er det bare super vigtigt at I får talt om hvordan I gerne vil have det, så i kan være trygge ved at de passer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.