Vores søn er blevet passet i nat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2014

Carina:-)

Anonym skriver:

Fordi jeg ved de har ændret sig.
Og alle er efter mig omkring dem, alle mener jeg burde give dem en chance og prøve at få et godt forhold til dem og at jeg ikke skal ødelægge det mellem min søn og morfar og bedste.

Det er et rigtig svært emne for mig da de har ødelagt meget, og ligemeget hvem jeg prøver at snakke med forstår de mig ikke /:

Dit barn ,dine beslutninger .

Ingen skal bestemme over dine føleser eller valg så længe du gør det for dig selv og dit barn. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2014

Marts<3

Jeg har et til tider nmeget anstrengt forhold til min mor. Hun har ikke ligefrem været en super mor overfor mig og mine søskende.
Men tilgengæld er hun en super mormor. Tror det er hendes måde og gøre det "godt" på... Men fucker hun op bare EN gang, så er det 100% slut. Min søn elsker hende, og har en fest hos hende. Hun har givet mig mange tips og tricks vedr. Pasning, babymad osv.
Så det har ført os lidt sammen igen, at jeg fik et barn...
Så måske det samme sker for dig? En ny start?
Pas på med ikke og være for bitter. Det er dit valg de stadig er i dit liv. Så må du også prøve og gi dem en chance for at ændre sig:-)

Anmeld

11. januar 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

Min far ringer og siger der er mad kl 17 og jeg spørg hvordan det er gået da han intet selv fortæller. Han siger det er gået rigtig godt og de har hygget og været ovre ved oldemor og oldefar. Spørg så hvordan det gik i nat og han siger så det var gået fint men at vores søn var vågnet og havde kastet op. Jeg tænker hvad??

Vores søn er knap 1 år og tænker de måske godt lige kunne ha givet besked i morges så jeg havde vidst det? Eller måske kunne hænge det sammen med noget, men at jeg nærmest selv skal udspørge gør mig virkelig ked af det. Tænker at de godt lige kunne ha givet besked /:

Er det bare mig der er vildt hormon forstyrret og bliver ked af det mindste eller ville i også gerne ha haft besked??

Havde jeg spurgt til hvordan det var gået havde jeg taget det som en selvfølge at det var blevet sagt og ellers så når jeg hentede....

Anmeld

12. januar 2014

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Havde jeg spurgt til hvordan det var gået havde jeg taget det som en selvfølge at det var blevet sagt og ellers så når jeg hentede....

Han fik det endda til at lyde som om det ikke rigtig var noget i telefonen. Men da jeg så kom fortalte de at han havde kastet op mange gange og det var rigtig meget. Og han har i forvejen haft dårlig mave fredag og lørdag.
Så synes godt de kunne ha skrevet eller ringet /:

Anmeld

12. januar 2014

TNBC

Anonym skriver:

Han fik det endda til at lyde som om det ikke rigtig var noget i telefonen. Men da jeg så kom fortalte de at han havde kastet op mange gange og det var rigtig meget. Og han har i forvejen haft dårlig mave fredag og lørdag.
Så synes godt de kunne ha skrevet eller ringet /:

hvorfor lod du dem passe din søn, hvis han er syg?

Anmeld

12. januar 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

hvorfor lod du dem passe din søn, hvis han er syg?

Han havde kun lidt dårlig mave. Ikke noget der virkede til at genere ham.

Anmeld

12. januar 2014

TNBC

Anonym skriver:

Han havde kun lidt dårlig mave. Ikke noget der virkede til at genere ham.

Ja ok, men han havde haft det i to dage.. jeg ville have beholdt ham hjemme.. men hver vores valg.. (ikke at dit valg var forkert.)

Anmeld

12. januar 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Ja ok, men han havde haft det i to dage.. jeg ville have beholdt ham hjemme.. men hver vores valg.. (ikke at dit valg var forkert.)

Han blev jo passet fra fredag til lørdag og han havde haft 2 bleer med tynd mave inden jeg afleverede ham.

Anmeld

12. januar 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Derfor synes jeg det er forkert de ikke har kontaktet mig og sagt han fortsat havde dårlig mave og havde kastet op det meste af natten. For så ville jeg jo klart ha hentet ham om morgenen selvom de sagde han var frisk da han vågnede kl 7 og at der ingenting var.

Anmeld

12. januar 2014

TNBC

Anonym skriver:

Han blev jo passet fra fredag til lørdag og han havde haft 2 bleer med tynd mave inden jeg afleverede ham.

jeg siger ikke at det var et forkert valg, jeg siger bare at jeg havde holdt ham hjemme hvis jeg havde muligheden for det, når han har haft dårlig mave i to dage. også fordi jeg synes heller ikke det er rart at få et halvt sygt barn til pasning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.