Vores søn er blevet passet i nat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.778 visninger
34 svar
37 synes godt om
11. januar 2014

Anonym trådstarter

Min far ringer og siger der er mad kl 17 og jeg spørg hvordan det er gået da han intet selv fortæller. Han siger det er gået rigtig godt og de har hygget og været ovre ved oldemor og oldefar. Spørg så hvordan det gik i nat og han siger så det var gået fint men at vores søn var vågnet og havde kastet op. Jeg tænker hvad??

Vores søn er knap 1 år og tænker de måske godt lige kunne ha givet besked i morges så jeg havde vidst det? Eller måske kunne hænge det sammen med noget, men at jeg nærmest selv skal udspørge gør mig virkelig ked af det. Tænker at de godt lige kunne ha givet besked /:

Er det bare mig der er vildt hormon forstyrret og bliver ked af det mindste eller ville i også gerne ha haft besked??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2014

lycly

Som jeg har forstået det, så skulle i ses til mad kl 17, ikke? Det kunne jo være de ville have fortalt det der. Jeg ville ikke hidse mig op over det, stoler på at mine forældre (altid dem der passer mine unger) tager sig af dem og ringer når/hvis det er alvorligt

Anmeld

11. januar 2014

Carina:-)

Anonym skriver:

Min far ringer og siger der er mad kl 17 og jeg spørg hvordan det er gået da han intet selv fortæller. Han siger det er gået rigtig godt og de har hygget og været ovre ved oldemor og oldefar. Spørg så hvordan det gik i nat og han siger så det var gået fint men at vores søn var vågnet og havde kastet op. Jeg tænker hvad??

Vores søn er knap 1 år og tænker de måske godt lige kunne ha givet besked i morges så jeg havde vidst det? Eller måske kunne hænge det sammen med noget, men at jeg nærmest selv skal udspørge gør mig virkelig ked af det. Tænker at de godt lige kunne ha givet besked /:

Er det bare mig der er vildt hormon forstyrret og bliver ked af det mindste eller ville i også gerne ha haft besked??

Det ville ikke have nogen betydning for mig om de havde sagt noget eller ej.

Så længe mit barn ikke er desideret syg med høj feber osv ,ville jeg synes det var nok at de bare sagde det når vi alligevel snakkede sammen-ligesom din far gjorde. 

Måske du skal slippe kontrollen lidt ,og tro på dine forældre godt kan magte lidt opkast? Det er jo gået meget godt med at få dig godt på vej ik?

Anmeld

11. januar 2014

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Det ville ikke have nogen betydning for mig om de havde sagt noget eller ej.

Så længe mit barn ikke er desideret syg med høj feber osv ,ville jeg synes det var nok at de bare sagde det når vi alligevel snakkede sammen-ligesom din far gjorde. 

Måske du skal slippe kontrollen lidt ,og tro på dine forældre godt kan magte lidt opkast? Det er jo gået meget godt med at få dig godt på vej ik?

Det er nok bare fordi jeg selv har et dårligt forhold til dem og at de har ødelagt meget for mig /: så er i forvejen meget kritisk overfor dem.

Anmeld

11. januar 2014

Anonym trådstarter

LuLy skriver:

Som jeg har forstået det, så skulle i ses til mad kl 17, ikke? Det kunne jo være de ville have fortalt det der. Jeg ville ikke hidse mig op over det, stoler på at mine forældre (altid dem der passer mine unger) tager sig af dem og ringer når/hvis det er alvorligt

Det er nok bare fordi jeg selv har et dårligt forhold til dem og at de har ødelagt meget for mig /: så er i forvejen meget kritisk overfor dem.

Anmeld

11. januar 2014

Carina:-)

Anonym skriver:

Jamen hvorfor i alverden lader du dem så passe din søn?

Der kommer jo ikke noget godt ud af at du er urolig og usikker.

Bedsteforældre har ikke ret til at passe deres børnebørn,bare fordi de er bedsteforældre-Så har du ikke tillid ville jeg aldrig lade dem passe mine børn .

Min far har f.eks aldrig passet en eneste af mine børn ,fordi jeg synes han er den uduelig far 

Anmeld

11. januar 2014

lycly

Anonym skriver:

Okay, så skulle du måske bare overveje om de skal passe en anden gang, hvis du ikke er tryg ved det

Anmeld

11. januar 2014

Anitta Kristiansen

Jeg ville selv gerne havde fået besked, måske bare en sms, det er sket men bare rolig vi har styr på det. De vil jo sikkert gerne give dig lidt fri til at kunne slappe af, men hvis ikke du synes det er i orden så sig det til dem og sig en anden gang så vær sød at give mig besked. de har jo selv haft dig som barn, og ved derfor godt hvordan det er at have små børn.
Min far og hans kæreste passede en dag min søn, og endte med at få en ekstrem træt dreng hjem, hvilket betød at jeg endelig kun blev mere træt, da han var krop umulig, jeg sagde det til dem, og blev lidt irriteret og håber ikke det sker igen. Men ja han har aldrig haft små børn hvilket hun hellere ikke har, da jeg er eneste barn og han ikke så mig, da jeg var helt lille, så de har ikke den største erfaring.
Men sig det til dem, hvis der er noget du gerne vil vide, ellers går du bare en anden gang og er utryg uden grund. altid bedst at være ærlig og sig det som det er.

Anmeld

11. januar 2014

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Jamen hvorfor i alverden lader du dem så passe din søn?

Der kommer jo ikke noget godt ud af at du er urolig og usikker.

Bedsteforældre har ikke ret til at passe deres børnebørn,bare fordi de er bedsteforældre-Så har du ikke tillid ville jeg aldrig lade dem passe mine børn .

Min far har f.eks aldrig passet en eneste af mine børn ,fordi jeg synes han er den uduelig far 

Fordi jeg ved de har ændret sig.
Og alle er efter mig omkring dem, alle mener jeg burde give dem en chance og prøve at få et godt forhold til dem og at jeg ikke skal ødelægge det mellem min søn og morfar og bedste.

Det er et rigtig svært emne for mig da de har ødelagt meget, og ligemeget hvem jeg prøver at snakke med forstår de mig ikke /:

Anmeld

11. januar 2014

Anitta Kristiansen

Anonym skriver:

Fordi jeg ved de har ændret sig.
Og alle er efter mig omkring dem, alle mener jeg burde give dem en chance og prøve at få et godt forhold til dem og at jeg ikke skal ødelægge det mellem min søn og morfar og bedste.

Det er et rigtig svært emne for mig da de har ødelagt meget, og ligemeget hvem jeg prøver at snakke med forstår de mig ikke /:

Lyder til det er svært med dine forældre. Jeg har selv et dårligt forhold til min far og stedmor, men holder kontakten, da min mor er død og vil ikke tage bedsteforældrene helt væk fra mine børns liv selvom de har gjort det ved mig som de har. Men du kan skrive privat hvis du har lyst, da jeg ikke ønsker at udstille nogen på denne måde, så kan vi snakke, da jeg kender den følelse alt for godt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.