Vores søn er blevet passet i nat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

jeg siger ikke at det var et forkert valg, jeg siger bare at jeg havde holdt ham hjemme hvis jeg havde muligheden for det, når han har haft dårlig mave i to dage. også fordi jeg synes heller ikke det er rart at få et halvt sygt barn til pasning.

Han havde jo ikke haft dårlig mave i 2 dage da jeg afleverede ham. Der havde han bare haft tynd mave 2 gange lige efter hinanden og var ikke påvirket af det. Så tænkte ikke at han var syg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2014

TNBC

Anonym skriver:

Derfor synes jeg det er forkert de ikke har kontaktet mig og sagt han fortsat havde dårlig mave og havde kastet op det meste af natten. For så ville jeg jo klart ha hentet ham om morgenen selvom de sagde han var frisk da han vågnede kl 7 og at der ingenting var.

Jamen det er det da også, men de har ikke set det som slemt, men også derfor jeg ville have holdt ham hjemme, fordi at man skal holde øje med det, når de har dårlig mave og laver sådan nogle bleer. og jeg vil hellere selv holde øje med det.

Anmeld

12. januar 2014

TNBC

Anonym skriver:

Han havde jo ikke haft dårlig mave i 2 dage da jeg afleverede ham. Der havde han bare haft tynd mave 2 gange lige efter hinanden og var ikke påvirket af det. Så tænkte ikke at han var syg.

Så jeg misforstod det med 2 dage, men hvis jeg har haft tynd mave to gange lige efter hinanden, går jeg ingen steder, for så ved jeg at det kan blive værre eller fortsætte. og så vil jeg hellere være der hjemme.
Den sidste vuggestue jeg var i, fortalte vi forældrene hvis børnene havde tynd mave, fordi man helst skal holde øje med det.

Du skal snakke med dine forældre om reglerne omkring dit barn ved sygdom. (for fremtiden)

Jeg ville nok hellere ikke ringe til forældrene hvis barnet havde det fint næste morgen, men når jeg snakkede med dem, fortælle dem det så de vidste det.

Anmeld

12. januar 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Så jeg misforstod det med 2 dage, men hvis jeg har haft tynd mave to gange lige efter hinanden, går jeg ingen steder, for så ved jeg at det kan blive værre eller fortsætte. og så vil jeg hellere være der hjemme.
Den sidste vuggestue jeg var i, fortalte vi forældrene hvis børnene havde tynd mave, fordi man helst skal holde øje med det.

Du skal snakke med dine forældre om reglerne omkring dit barn ved sygdom. (for fremtiden)

Jeg ville nok hellere ikke ringe til forældrene hvis barnet havde det fint næste morgen, men når jeg snakkede med dem, fortælle dem det så de vidste det.

Ja må bare sige det næste gang at jeg vil have besked hvis der er noget.

Hvad ville du gøre nu, han har haft dårlig mave igår og i dag og opkast i nat. Han har sovet herfra kl 19.30 til 23.30 ca og vil bare ikke sove nu. Han ligger og mosler rundt inde i sengen, han er ikke ked af det, men heller ikke helt tilfreds.

Anmeld

12. januar 2014

TNBC

Anonym skriver:

Ja må bare sige det næste gang at jeg vil have besked hvis der er noget.

Hvad ville du gøre nu, han har haft dårlig mave igår og i dag og opkast i nat. Han har sovet herfra kl 19.30 til 23.30 ca og vil bare ikke sove nu. Han ligger og mosler rundt inde i sengen, han er ikke ked af det, men heller ikke helt tilfreds.

har han spist/drukket?? Har han feber?

Jeg ville nok ringe til lægevagten, og hører hvad de siger.

Jeg gætter på han ikke er en der vågner tit om natten.

Anmeld

12. januar 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

har han spist/drukket?? Har han feber?

Jeg ville nok ringe til lægevagten, og hører hvad de siger.

Jeg gætter på han ikke er en der vågner tit om natten.

Han har været helt normal hele dagen, spist og drukket godt som han plejer og han har ikke feber. Det er meget sjældent han vågner om natten.

Anmeld

12. januar 2014

TNBC

Anonym skriver:

Han har været helt normal hele dagen, spist og drukket godt som han plejer og han har ikke feber. Det er meget sjældent han vågner om natten.

Ok, så ville jeg nok se an i morgen.(ikke sikkert han sover så meget) Det kan være en virus. Hvilket det lyder som når der ikke er feber, men opkast og tynd mave.

Jeg ville nok ikke give ham hård/fast mad, men noget der er godt for maven. youghurt, kiks, juice. Det kan måske hjælpe lidt på maven.

Anmeld

12. januar 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Ok, så ville jeg nok se an i morgen.(ikke sikkert han sover så meget) Det kan være en virus. Hvilket det lyder som når der ikke er feber, men opkast og tynd mave.

Jeg ville nok ikke give ham hård/fast mad, men noget der er godt for maven. youghurt, kiks, juice. Det kan måske hjælpe lidt på maven.

Har lige målt hans temp til 39 /:

Anmeld

12. januar 2014

TNBC

Anonym skriver:

Har lige målt hans temp til 39 /:

Man skal kontakte læge hvis den er over 39 og barnet er sløjt og utilpas. den må ikke blive over 41.

ens kropstempratur er 0,5 grader hen af aftenen.

Anmeld

12. januar 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Man skal kontakte læge hvis den er over 39 og barnet er sløjt og utilpas. den må ikke blive over 41.

ens kropstempratur er 0,5 grader hen af aftenen.

Ringede også 1813, godt de har fået lidt mere styr på det så jeg kun skulle vente 35min ?? vi skulle så bare se det an til imorgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.