Rejse til Egypten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2014

mommy1991

M (: skriver:

Ja helt vildt! Lidt babytis har aldrig skadet nogen

(faktisk synes jeg ikke Hjaltes tis er klamt som sådan, mere at man til babysvømning svømmer rundt i de andre børns tis - for ikke at nævne den mængde ungerne drikker )

Jeg synes også helt klart tanken om at vores babyer drikker andre babyers urin er det værste. Vi kan jo bare gå i bad  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2014

M (:

lykkekevin skriver:

jeg har selv en dreng en dreng der bliver meget hurtig forbrændt og lægen rådet til at det skulle være bomuld for at de kan styre temperaturen at den skulle være et nr for stor så han stadig fik luft ind under men kun 1 nr for stort

det var de råd jeg har ved lægen med sol her i dk da jeg har en en søn der er helt igennem sart
håber du kunne bruge det til noget og ja husk badebleer til i skal i vandet

og skal i vandet er den en god ide at bruge en lang uv dragt 

kommer dog igen and på hvor sart jeres dreng er men her er det nødvendig 

Åh okay på den måde! Tak fordi du gav dig tid til at uddybe (: 

Jeg ved ikke om vores dreng er sart, da han i sommer altid var i skygge. Men jeg har ikke sart hud og min kæreste er heller ikke specielt sart, så tror heller ikke Hjaltes hud er mere sart end gennemsnittet. Men vi vil selvfølgelig smøre ham grundigt og holde ham mest muligt i skyggen under alle omstændigheder (: 

Anmeld

10. januar 2014

M (:

emmagirl skriver:

Jeg synes også helt klart tanken om at vores babyer drikker andre babyers urin er det værste. Vi kan jo bare gå i bad  

Vi må trøste os med at det forhåbentlig er MEGET fortyndet

Anmeld

10. januar 2014

lykkekevin

Åh okay på den måde! Tak fordi du gav dig tid til at uddybe (: 

Jeg ved ikke om vores dreng er sart, da han i sommer altid var i skygge. Men jeg har ikke sart hud og min kæreste er heller ikke specielt sart, så tror heller ikke Hjaltes hud er mere sart end gennemsnittet. Men vi vil selvfølgelig smøre ham grundigt og holde ham mest muligt i skyggen under alle omstændigheder (: 

var da så lidt
håber i kommer til at nyde varmen jeg glæder mig til de kære 30 + grader jeg skal ned til

Anmeld

10. januar 2014

M (:

lykkekevin skriver:

var da så lidt
håber i kommer til at nyde varmen jeg glæder mig til de kære 30 + grader jeg skal ned til

Vi må desværre nøjes med 20+ men vi tør ikke rejse længere, når han er så lille (5 timer i fly er længe nok) og så er økonomien heller ikke lige til Thailand - desværre!  

God tur til jer også! 

Anmeld

10. januar 2014

Rosin

Sutteflaske med vand i til flyveturen

Anmeld

10. januar 2014

M (:

Rosin skriver:

Sutteflaske med vand i til flyveturen

Er der en særlig grund til at det skal være en flaske? Han gider nemlig ikke flasken mere.. 

Anmeld

10. januar 2014

VIPpigen

Er det ikke nok med solhat og solcreme faktor 50, når det er så tidligt på sæsonen? 

Det ved jeg faktisk ikke. Tjekkede lige deres uv indeks for februar, den hedder 7, den hedder 8 for oktober, og jeg er glad for vi havde en uv dragt med til Lilje, for hun er ret lys, og fik faktisk noget farve alligevel... Hun havde hvertfald uv dragten på, i lys hudfarve når vi tog den af om eftermiddagen... Men Lilje boede også i poolen i alt tiden

Anmeld

10. januar 2014

M (:

VIPpigen skriver:

Det ved jeg faktisk ikke. Tjekkede lige deres uv indeks for februar, den hedder 7, den hedder 8 for oktober, og jeg er glad for vi havde en uv dragt med til Lilje, for hun er ret lys, og fik faktisk noget farve alligevel... Hun havde hvertfald uv dragten på, i lys hudfarve når vi tog den af om eftermiddagen... Men Lilje boede også i poolen i alt tiden

Men tror du ikke der er forskel på en 3 årig og en på 11 mdr.? Tænker, at han nok bruger en god del af tiden på at sove i skyggen.. Han kan jo ikke bade og lege så længe af gangen.. 

Hm, må lige overveje, om vi skal have fat i sådan en dragt.. 

Anmeld

10. januar 2014

VIPpigen

Men tror du ikke der er forskel på en 3 årig og en på 11 mdr.? Tænker, at han nok bruger en god del af tiden på at sove i skyggen.. Han kan jo ikke bade og lege så længe af gangen.. 

Hm, må lige overveje, om vi skal have fat i sådan en dragt.. 

Jo, tror bestemt der er forskel... Og ellers måske bare en bomuldstshirt ville kunne gøre det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.