Rejse til Egypten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2014

VIPpigen

M (: skriver:

Hahaha, hvor er I sjove! 

Vi skal være lidt nord for Hurgarda, så der skulle gerne være omkring 20-23 grader. (:

Okay tak for råd. Var i Egypten i februar for nogle år siden, men har jo aldrig rejst med en baby! 

Fedt at høre at de er "børnevenlige", og er da sikke på, at min lille charmebøf nok skal få sig fedtet ind  

Vi var afsted i oktober, men der var Lilje jo næsten 3, og det var en del varmere, både om dagen og aftenen. Men en god ide er selvfølgelig en UV Heldragt

svømmevinger kan du altid købe dernede. Og ligeså med legetøj

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2014

Noahmor

Hej alle I kloge kvinder!

NU er rejsen så godt som booket og turen går til Egypten i Februar. Vi skal bo på hotel nær stranden på et to-delt værelse og det er all inclusive. Men men men mit planlægger-gen er allerede på overarbejde!

Hvad skal man pakke, hvis man skal have en baby med på 11 mdr.? 

Og har I nogen gode rejseråd? (: 

Hvis du har en IPad eller en IPhone er der app, der hedder pakkeliste. Det giver et godt overblik over, hvad man skal have med og der er en liste kun over hvad barnet skal have med. 

Anmeld

10. januar 2014

M (:

FrkZier skriver:

hehe det kunne nu ellers være hyggeligt, men tror sgu ikke det så smart at tage en uge fri fra skolen når man lige er startet

det ret crazy!!!!!

Nu har du vist nej-hatten på igen

(siger hende, der havde købt og betalt en ferie med familien til Tyrkiet, fordi hun ikke havde fået plads på studiet, og så en uge før afrejse får valget: ferie eller plads alligevel med OBLIGATORISK studiestart samme uge som rejsen.

Det var SÅ nedern at vinke farvel til familien i lufthavnen og kun få 500 kr retur for rejsen (som havde kostet 3500 af mine surt opsparede sommerferie-job-penge )) 

Anmeld

10. januar 2014

M (:

VIPpigen skriver:

Vi var afsted i oktober, men der var Lilje jo næsten 3, og det var en del varmere, både om dagen og aftenen. Men en god ide er selvfølgelig en UV Heldragt

svømmevinger kan du altid købe dernede. Og ligeså med legetøj

Er det ikke nok med solhat og solcreme faktor 50, når det er så tidligt på sæsonen? 

Anmeld

10. januar 2014

M (:

Noahmor skriver:

Hvis du har en IPad eller en IPhone er der app, der hedder pakkeliste. Det giver et godt overblik over, hvad man skal have med og der er en liste kun over hvad barnet skal have med. 

Ej hvor fedt! Tak for tip! 

Anmeld

10. januar 2014

mommy1991

Er det ikke nok med solhat og solcreme faktor 50, når det er så tidligt på sæsonen? 

Storm (på 5) havde en UV heldragt med, men brugte den faktisk ikke til sidst, da det jo er skide upraktisk når han kommer op af vandet og bliver kold hurtig - så jeg ville mene at det er nok med solfaktor 50, solhat og parasol 

Anmeld

10. januar 2014

M (:

emmagirl skriver:

Storm (på 5) havde en UV heldragt med, men brugte den faktisk ikke til sidst, da det jo er skide upraktisk når han kommer op af vandet og bliver kold hurtig - så jeg ville mene at det er nok med solfaktor 50, solhat og parasol 

Jeg tænker nemlig også at sådan en må være kold at have på.. En våddragt er i hvert fald ikke rar så længe den er våd!!

Er der egentlig nogen, der ved, om badebleer kan bruges som alm bleer så længe de ikke har været våde? 

Anmeld

10. januar 2014

mommy1991

Jeg tænker nemlig også at sådan en må være kold at have på.. En våddragt er i hvert fald ikke rar så længe den er våd!!

Er der egentlig nogen, der ved, om badebleer kan bruges som alm bleer så længe de ikke har været våde? 

Det kan de vel godt? Men det er da lidt dyrt i længden?

Anmeld

10. januar 2014

M (:

emmagirl skriver:

Det kan de vel godt? Men det er da lidt dyrt i længden?

Jo jo, det er det da selvfølgelig, det var mere, hvis han nu havde fået en på, og fx skulle puttes eller med ind og have lidt at spise uden at have badet, om den så ville holde tæt :p 

Anmeld

10. januar 2014

Fru Ebied

Hvilket hotel skal i bo på? Vi skal til Hurghada 03. Marts, det er 5. gang vi skal derned indenfor 16 mdr. ( Min mand er fra Egypten )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.