Rejse til Egypten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.625 visninger
70 svar
12 synes godt om
10. januar 2014

M (:

Hej alle I kloge kvinder!

NU er rejsen så godt som booket og turen går til Egypten i Februar. Vi skal bo på hotel nær stranden på et to-delt værelse og det er all inclusive. Men men men mit planlægger-gen er allerede på overarbejde!

Hvad skal man pakke, hvis man skal have en baby med på 11 mdr.? 

Og har I nogen gode rejseråd? (: 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2014

FrkZier

M (: skriver:

NU er rejsen så godt som booket og turen går til Egypten i Februar. Vi skal bo på hotel nær stranden på et to-delt værelse og det er all inclusive. Men men men mit planlægger-gen er allerede på overarbejde!

fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck jer man

shit hvor er jeg misundelig

og så tænkte jeg da jeg læste 11måneder: ehm.. hvilken barn skal i have med? hvorfor tager i ikke hjalte med?

Anmeld

10. januar 2014

VIPpigen

FrkZier skriver:

og så tænkte jeg da jeg læste 11måneder: ehm.. hvilken barn skal i have med? hvorfor tager i ikke hjalte med?

Haha. Jeg tænkte præcis lige det samme

Til TS... Hvor skal i hen??

februar er ikke vildt varm, der er varmt, men husk varmt tøj til om aftenen, det kan godt blive køligt om natten. Så nattøj skal i også have med...

Jeg vil mene Han kan spise det meste mad dernede, og ellers er jeg sikker på han nok skal få en super behandling. Vi havde tjenere, og overtjenere som hoppede og dansede med det samme Lilje pippede. De hentede is, og mad til hende, specielt drikke hvis hun hellere ville have juice eller andet at drikke... De elsker børn, og gør alt for dem

Anmeld

10. januar 2014

christina92

Det bliver dejligt til jer!  Vi smutter til tyrkiet i slut marts og er selv hel på herrens mark med pakning! 

Anmeld

10. januar 2014

Dina1987

Husk sprit! Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor meget i skal "ud" fra hotellet... Evaulering noget mod dårlig mave.,

Anmeld

10. januar 2014

M (:

FrkZier skriver:

Hahaha I må da gerne komme med  

Planen var nu at tage mit barn med  (som jo bliver 11 måneder D 7/2! ).. 

Anmeld

10. januar 2014

M (:

VIPpigen skriver:

Haha. Jeg tænkte præcis lige det samme

Til TS... Hvor skal i hen??

februar er ikke vildt varm, der er varmt, men husk varmt tøj til om aftenen, det kan godt blive køligt om natten. Så nattøj skal i også have med...

Jeg vil mene Han kan spise det meste mad dernede, og ellers er jeg sikker på han nok skal få en super behandling. Vi havde tjenere, og overtjenere som hoppede og dansede med det samme Lilje pippede. De hentede is, og mad til hende, specielt drikke hvis hun hellere ville have juice eller andet at drikke... De elsker børn, og gør alt for dem

Hahaha, hvor er I sjove! 

Vi skal være lidt nord for Hurgarda, så der skulle gerne være omkring 20-23 grader. (:

Okay tak for råd. Var i Egypten i februar for nogle år siden, men har jo aldrig rejst med en baby! 

Fedt at høre at de er "børnevenlige", og er da sikke på, at min lille charmebøf nok skal få sig fedtet ind  

Anmeld

10. januar 2014

M (:

christina92 skriver:

Det bliver dejligt til jer!  Vi smutter til tyrkiet i slut marts og er selv hel på herrens mark med pakning! 

Det lyder da ellers også lækkert!

Ja, tror det er godt for både os tre som famile og for vores parforhold.. (: 

Anmeld

10. januar 2014

M (:

Juan skriver:

Husk sprit! Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor meget i skal "ud" fra hotellet... Evaulering noget mod dårlig mave.,

Håndsprit er et must (jeg er sygeplejerske, så det er fast inventar i pusletasken)  

Anmeld

10. januar 2014

FrkZier

Hahaha I må da gerne komme med  

Planen var nu at tage mit barn med  (som jo bliver 11 måneder D 7/2! ).. 

hehe det kunne nu ellers være hyggeligt, men tror sgu ikke det så smart at tage en uge fri fra skolen når man lige er startet

det ret crazy!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.