Rejse til Egypten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2014

mommy1991

M (: skriver:

Jo jo, det er det da selvfølgelig, det var mere, hvis han nu havde fået en på, og fx skulle puttes eller med ind og have lidt at spise uden at have badet, om den så ville holde tæt :p 

Årh på den måde Vil da tro at den kan holde afføring, men er da egentlig lidt i tvivl om den kan suge urin? For den suger jo ikke vand under vand?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2014

M (:

Fru Ebied skriver:

Hvilket hotel skal i bo på? Vi skal til Hurghada 03. Marts, det er 5. gang vi skal derned indenfor 16 mdr. ( Min mand er fra Egypten )

Vi skal bo på Pickalbatros Sea World (: 

Så må I da have en masse erfaring og insider-viden? (: 

Anmeld

10. januar 2014

M (:

emmagirl skriver:

Årh på den måde Vil da tro at den kan holde afføring, men er da egentlig lidt i tvivl om den kan suge urin? For den suger jo ikke vand under vand?

Det er også der min tvivl ligger.. For den holder jo ikke vandet inde, når man står op af bassinet.. Men om det kun er fordi den er gennem-våd eller om det er fordi den kun kan holde afføring inde, ved jeg ikke..  (Og lidt klamt i øvrigt, at den tilsyneladende ikke holder urinen inde..)

Anmeld

10. januar 2014

mommy1991

Det er også der min tvivl ligger.. For den holder jo ikke vandet inde, når man står op af bassinet.. Men om det kun er fordi den er gennem-våd eller om det er fordi den kun kan holde afføring inde, ved jeg ikke..  (Og lidt klamt i øvrigt, at den tilsyneladende ikke holder urinen inde..)

Ja, det er sådan noget man skal lade vær med at tænke på når man dykker med sin baby  

Anmeld

10. januar 2014

lykkekevin

det er super dejlig for jer her står jeg lidt i det sammen tager dog ikke børn med vi tager til Thailand i 14 dage her ind for en mdr ...

men ved fra andre at bleer er vigtig så i har dem med jeres barn bruger og så det modermælk i bruger da det ikke er sikkert de har det sammen
og så er det rigtig godt med lang body i bomuld i et nr for stor husk en hat med skyke bag ud og en god sol crem som er vandfast
det var lige det jeg husker

Anmeld

10. januar 2014

M (:

emmagirl skriver:

Ja, det er sådan noget man skal lade vær med at tænke på når man dykker med sin baby  

Hahaha, jep eller står med dem på hoften efter en lille dukkert  

Anmeld

10. januar 2014

M (:

lykkekevin skriver:

det er super dejlig for jer her står jeg lidt i det sammen tager dog ikke børn med vi tager til Thailand i 14 dage her ind for en mdr ...

men ved fra andre at bleer er vigtig så i har dem med jeres barn bruger og så det modermælk i bruger da det ikke er sikkert de har det sammen
og så er det rigtig godt med lang body i bomuld i et nr for stor husk en hat med skyke bag ud og en god sol crem som er vandfast
det var lige det jeg husker

Tak for super gode og relevante råd! 

Hvorfor skal bodyer være i uld? Er bomuld ikke lige så godt (altså for at være svedteansporterende)?

Og hvorfor skal bodyen være for stor? (: 

Anmeld

10. januar 2014

mommy1991

Hahaha, jep eller står med dem på hoften efter en lille dukkert  

Haha Nu er vi også sarte 

Anmeld

10. januar 2014

M (:

Haha Nu er vi også sarte 

Ja helt vildt! Lidt babytis har aldrig skadet nogen

(faktisk synes jeg ikke Hjaltes tis er klamt som sådan, mere at man til babysvømning svømmer rundt i de andre børns tis - for ikke at nævne den mængde ungerne drikker )

Anmeld

10. januar 2014

lykkekevin

Tak for super gode og relevante råd! 

Hvorfor skal bodyer være i uld? Er bomuld ikke lige så godt (altså for at være svedteansporterende)?

Og hvorfor skal bodyen være for stor? (: 

jeg har selv en dreng en dreng der bliver meget hurtig forbrændt og lægen rådet til at det skulle være bomuld for at de kan styre temperaturen at den skulle være et nr for stor så han stadig fik luft ind under men kun 1 nr for stort

det var de råd jeg har ved lægen med sol her i dk da jeg har en en søn der er helt igennem sart
håber du kunne bruge det til noget og ja husk badebleer til i skal i vandet

og skal i vandet er den en god ide at bruge en lang uv dragt 

kommer dog igen and på hvor sart jeres dreng er men her er det nødvendig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.