Hoold da op jeg kunne krydse mange ting af
men well, jeg ser nok også lidt anderledes på det end andre. Jeg mener at man som gravid selvfølgelig skal tænke sig om, men alt med måde.
jeg drikker kaffe/ the og cola, men holder mig som regel inden for anbefalingerne. Drikker oftest koffeinfri kaffe og frugtthe, ikke sort the.
jeg løfter min søn på 15 kg ofte, flere gang om dagen. For tunge indkøbsposer og bunker af vasketøj
jeg spiser en gang imellem en rosa bøf, da det efter min mening er at begå en SYND at gennemstege en god bøf 
jeg bruger make-up og parfume, for det gør jeg også når jeg ikke er gravid. (Og dermed udsætter jeg jo også min søn for det uden for maven, ooog han bliver også udsat for parfumestoffer, allegener når vi er ude at handle og går ned gennem gangene med vaskepulver der står og dufter
vasker dog i Neutral og prøver så vidt muligt at bruge rengøringsmidler mv der er miljøvenlige/ allergimærket. Min deo er også Neutral.
Både med min søn og i denne graviditet, har jeg drukket minimale mængder alkohol efter 1. Trimester.
Jeg har overgivet mig til fastfood og vanillieis flere gange
men synes ellers jeg generelt lever forholdsvis sundt
jeg har ifølge min mand, flere gange reageret "hormonelt" (NOOOT TRUE!!....). -eller måske lidt nogengange.... 
Jeg har og glemmer ofte mine vitaminer, men spiser masser af grøntsager og godt varieret, så er af den holdning at der ikke sker det store ved det.
jeg spiser rå fisk (der har været frosset først). K A N ikke LEVE uden sushi!....
ved ikke lige om der var andre ting jeg har glemt?