fobudte ting og gravide, hvor slemmer var i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2014

Maria-s

1990h skriver:

man må gerne male man skal tjekke malingen efter for en bestemt kode

ved du hvilken kode?? jeg har nemlig en gang jeg gerne vil male! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2014

Maria-s

Hoold da op jeg kunne krydse mange ting af men well, jeg ser nok også lidt anderledes på det end andre. Jeg mener at man som gravid selvfølgelig skal tænke sig om, men alt med måde.

jeg drikker kaffe/ the og cola, men holder mig som regel inden for anbefalingerne. Drikker oftest koffeinfri kaffe og frugtthe, ikke sort the.

jeg løfter min søn på 15 kg ofte, flere gang om dagen. For tunge indkøbsposer og bunker af vasketøj

jeg spiser en gang imellem en rosa bøf, da det efter min mening er at begå en SYND at gennemstege en god bøf

jeg bruger make-up og parfume, for det gør jeg også når jeg ikke er gravid. (Og dermed udsætter jeg jo også min søn for det uden for maven, ooog han bliver også udsat for parfumestoffer, allegener når vi er ude at handle og går ned gennem gangene med vaskepulver der står og dufter

vasker dog i Neutral og prøver så vidt muligt at bruge rengøringsmidler mv der er miljøvenlige/ allergimærket. Min deo er også Neutral.

Både med min søn og i denne graviditet, har jeg drukket minimale mængder alkohol efter 1. Trimester. 

Jeg har overgivet mig til fastfood og vanillieis flere gange   men synes ellers jeg generelt lever forholdsvis sundt

jeg har ifølge min mand, flere gange reageret "hormonelt" (NOOOT TRUE!!....). -eller måske lidt nogengange.... 

Jeg har og glemmer ofte mine vitaminer, men spiser masser af grøntsager og godt varieret, så er af den holdning at der ikke sker det store ved det.

jeg spiser rå fisk (der har været frosset først). K A N ikke LEVE uden sushi!....

ved ikke lige om der var andre ting jeg har glemt?

Anmeld

10. januar 2014

(august)

ALT MED MÅDE og i begrænset omfang, det er min tommelfinger regel.

Første gang gjorde jeg ingen af dele og livet er blevet for kedeligt.

2+3 gang gør/gjorde jeg helt klart flere ting som men ikke bør, men så længe det er i begrænset omfang og mænger, så er der ingen ko på isen.

Det eneste jeg holder mig helt fra er råt kød, rå fisk og upastauriserede oste, der er jeg lidt hysterisk 

Anmeld

10. januar 2014

Giraffen

millesofie skriver:

ingen grund til at rakke ned på nogen 
det er mere af nysgerrighed jeg har lavet dette indlæg 

jeg ELSKER at 0% spiste "for sundt" - hormoner vil ha hvad hormoner vil HA! 

hihi

Anmeld

10. januar 2014

betski

millesofie skriver:

Ingen af de ting du har skrevet.

Anmeld

10. januar 2014

1990h

Maria-s skriver:

ved du hvilken kode?? jeg har nemlig en gang jeg gerne vil male! 

må ærligt indrømme at jeg ikke kan huske det..

Anmeld

10. januar 2014

B&J

det eneste jeg vist gjorde bare jeg var for overvægtig men tog ikke mere på ind jeg måtte.

og jeg tog da en enkelt eller 2 Panodil hvis jeg virkelig have hoved pine som jeg ellers vil gøre eller tror jeg ikke jeg gjorde noget som man ikke må

men værker ryger, drikke eller bruger parfume eller sminke så alt det skulle jeg jo ikke tænke på.

Anmeld

10. januar 2014

Aabye

Tjah.. 
Jeg har farvet hår, malet (dog med alle døre og vinduer på vid gab), jeg har drukket the og cola, jeg har hverken spist jern eller vitaminer, jeg har gået med parfume og makeup, jeg har tømt kattebakke, jeg har taget smertestillede (dog kun panodil), jeg bar også på mere end jeg måtte, begge gange.. 

Jeg er af den overbevisning at selvfølgelig er der ting der er skadelige for en baby i maven.. Men man skal også passe på med ikke at banke sig selv tilbage til stenalderen.. 

Man skal lytte til sin krop, i sær med det der med ikke at bære for meget.. Da jeg var gravid med nr 2 havde jeg en lille gut i forvejen (der er 18 mdr imellem dem).. Og man kan jo ikke bare lade være med at løfte på sådan en lille størrelse.. Jeg bar stadig på ham da han var 18 mdr.. 

Når jeg farvede hår var det med henna.. Ingen af mine unger har taget skade.. Og bliver jeg gravid igen, har jeg ikke tænkt mig at gør det samme igen.. 

Anmeld

10. januar 2014

HopinWishin

Hold nu op hvor er vi forskellige !! 

Anmeld

11. januar 2014

Glad Giraf

millesofie skriver:

Haha elsker at ud af 1060 stemmer, har INGEN spist for sundt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.