fobudte ting og gravide, hvor slemmer var i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2014

Elbæk

Jeg drak pepsi max, and thats it. Var meget overdrevet med hvad jeg måtte og ikke måtte under min graviditet. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2014

Anonym101

millesofie skriver:

ingen grund til at rakke ned på nogen 
det er mere af nysgerrighed jeg har lavet dette indlæg 

Bruger parfume, neglelak, gør rent med rengøringsmidler osv. og drikker da også cola

Anmeld

9. januar 2014

Papillon

Har gjort en del af det, men også undladt en del. Det jeg er mest stolt af er, at jeg ikke har røget så meget som en enkelt gang under graviditeten. Stoppede et par dage før befrugtning må være sket

Anmeld

9. januar 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
millesofie skriver:

under begge mine graviditeter har der været dage hvor jeg har glemt at tage mine vitaminer og jeg har spist Hot wings og asiatisk mad ligesom jeg har drukket cola/te/kaffe igennem begge graviditeter... jeg har dog skruet ned for mængden af koffein... 

I min første graviditet tog jeg også sol, men det var fordi jeg altid går i solarium en gang eller to i maj da det stopper min soleksem - og jeg fandt kun ud af at jeg var gravid derefter... men var så heller ikke dernede mere før året efter....

Anmeld

9. januar 2014

SjeBets

jeg fik at vide at jeg måtte løfte så meget som min krop tilladte mig, så jeg har løftet nok mere end de kg som de har foreskrevet, men ikke mere end min krop har kunne klare.

Jeg har løftet og tager smertestillende. Ellers ikke noget. Men hvordan kan man spise for sundt.?

Jeg er sq kedelig

Anmeld

9. januar 2014

san

jeg går med sminke, bruger parfume og løfter også på børn daglig, da jeg arbejder i en vuggestue. men må gerne løfte, bare man gøre det på den rigtige måde

Anmeld

9. januar 2014

liten-mamma

Må ærligt indrømme, at jeg ikke gik så meget op i hvad man måtte og ikke måtte. Synes man skal passe på med at blive for hysterisk, alt med måde! 

Jeg tog sol engang imellem, fik ordnet negle, fik farvet hår to gange, drak the i ny og næ, brugte to sprøjt parfume om dagen, hårlak, make up og løftede vel også et par tunge ting. 

Dog røg og drak jeg ikke. Det er for mig 100% no go! 

Anmeld

9. januar 2014

1990h

millesofie skriver:

man må gerne male man skal tjekke malingen efter for en bestemt kode

Anmeld

10. januar 2014

Maja88

Jeg har taget sol.. for det må man GERNE...

Har spist medium kød og.maks usundt mad...

Været total hormonella..

Anmeld

10. januar 2014

AnthonsMor

millesofie skriver:

Jeg vil nu ikke sige, at noget af det jeg har gjort er FORBUDT

Jeg bar et par enkelte gange liiiiidt for meget, men det var ren dovenskab - gad ikke gå to gange

Jeg tog nok mellem 3 og 5 smertestillende i løbet af hele graviditeten for at tage lændesmerter - det må man også godt

Spist  alt for usundt, men det var vidst mest ris til egen røv bagefter

Også var jeg PISSE hormonella nogle gange - stakkels eksmand!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.