fobudte ting og gravide, hvor slemmer var i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: da jeg var gravid spiste/drak/gjorde jeg

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.842 visninger
41 svar
35 synes godt om
9. januar 2014

millesofie

ingen grund til at rakke ned på nogen 
det er mere af nysgerrighed jeg har lavet dette indlæg 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2014

Hvem?

millesofie skriver:

Når man er fleregangsmor, så (gjorde jeg hvert flad) løftede jeg på mere end jeg måtte, især her den seneste graviditet, da havde jeg to små på 2 og 3 år - og dem løftede jeg rimelig ofte på, selvom de er nogle store knægte - og en Pepsi max blev det også til ofte...

Ellers har jeg vidst hold mig nogenlunde indenfor retningslinjerne

Anmeld

9. januar 2014

Loa

Den der med hormonsuset/kaoset forstår jeg ikke helt?

Jeg fik farvet hår, brugte parfume og en ting jeg krydsede af som jeg ikke kan huske hvad var

Anmeld

9. januar 2014

Pimme

Du må gerne skifte kattebakke så længe du er ekstra omhyggelig med hygiejne. Nu har jeg pt indekatte og de får slet ikke rødt kød og der er derfor ingen grund til at være bekymret over det. Hvem vasker ikke fingre efter at have ordnet Bakken jeg er generelt meget afslappet og den eneste grund til at jeg ikke farver hår er fordi min mand forbyder mig at gøre det. Jeg lever efter: er mor glad, så er baby glad  

Anmeld

9. januar 2014

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

jeg har taget parfume i nogle uger ca 6 uger

men det er jeg stoppet med

er førstegangs gravid og er nu 10+6  henne i dag

Anmeld

9. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Malede helt klart et værelse eller 20, eftersom det er mit job

drak også cola/kaffe/te, dog ikke mere end de 3 glas/kopper dagligt, der er "tilladt" ifølge sst.  

Glemte sikkert også vitaminpillen en del gange. 

Anmeld

9. januar 2014

Happiness

Jeg får båret på min søn som er 15kg Men han er kun 2,5, så det er altså svært at forklare ham at man ikke kan løfte. Og han kan ikke selv kravle ind og ud af bilen, så der er jeg nødsaget til det. Og kan ikke stå for en dybt ulykkelig dreng der bare gerne vil op til sin mor!

Og så må jeg indrømme at der nok ryger en kop kaffe eller 2 for meget indenbords. Prøver at skifte det ud med koffeinfri, men det er dælme svært. Og når jeg samtiddigt er cola drikker, så er det ikke det klogeste. Men ja, det er nemmere sagt end gjort!

Jeg røg i den første uge eller 2 af min graviditet, da den var uplanlagt, og havde store problemer med at forstå, og gå op for mig at jeg rent faktisk var gravid. 

Putter parfume UDEN på tøjet en sjællent gang. Men det er også mere fordi jeg ikke kan tåle det  

Jeg er en idiot til at huske vitaminpillerne! Især jernpillerne smutter, men har heldigvis fine tal alligevel  

Og så er jeg engang imellem faldet for lidt rosa kød 

SÅ er bestemt ikke en engel, men tænker da over de ting som jeg jo har valgt at gøre alligevel.

Anmeld

9. januar 2014

CaWi

millesofie skriver:

Jeg må ha været ekstra slem.
De eneste ting jeg IKKE gjorde var at: ryge, tage sol, spise alt for sundt, og give efter for hormonerne

Anmeld

9. januar 2014

Kay

jeg havde neglelak på mine tær... og jeg blev svinet til af en fremmet dame i netto for det... 

men jeg havde bare brug for ikke at føe mig så fed og uduelig... med bækkenløsning og udvoksninger og alt det andet... 

brugte i forvejen neutral sæbe og vaskepulver osv. så tænkte at min neglelak på tærene som min mand lagde på fordi jeg ik kunne nå ikke ville skade så voldsomt 

Anmeld

9. januar 2014

Michella2

Jeg har ikke taget sol, eller malet ej heller kattebakken.. De andre ting har jeg gjort, men det har været få gange.. F. Eks farvede jeg kun håret en enkelt gang, og røg i min første graviditet, men har 100% været røgfri i denne :-) smagte også en smule asti da jeg bestod min svendeprøve, så alt med måde, men har dog stadig syndet  Tror nok der var en eller to mere jeg heller ikke havde gjort, men kan ikke lige huske valgmulighederne nu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.