Sommerferie, hvad skal i? Ved det er tidligt :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2014

Dinsen

vi har sejlbåd, så vi planen i år er at vi ska sejle rundet i det fyn'ske sammen med et hold venner som også har båd....
Vi har stortset kun sejlet i Limfjorden så det bliver fedt at prøve noget nyt! Vores søn var 3 mdr da han var med første gang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2014

PernilleogLouis

Vi rejser til Thailand om 14 dage og en tur til Disneyland til foråret så til sommer tror jeg bare det bliver, hvis vejret er godt, en tur i sommerhus og hvis vejret er dårligt finder vi nok en billig rejse til varmen

Anmeld

5. januar 2014

PernilleogLouis

Mamalou skriver:

Nu fik vi turen betalt, men er sikker på at du kan se det på deres hjemmeside. Alt jeg bed er, at det er noget billigere end Lalandia

Vi var der i november og vi kommer aldrig til Lalandia igen det var bare så meget bedre i Tyskland - så det anbefales også herfra

Anmeld

5. januar 2014

Mor til Ella

Sidder lige og kigger sommerhuse.

Jeg vil gerne vi kan noget lidt mere end vi plejer i år.

Jeg har fået solgt min barnevogn til foråret hvilket giver os 5000 mere til sommer ferie.

Vi plejer at være dem som har fundet et sommerhus et par uger før vi skulle afsted.

Hvad er jeres planer? Overvejede lalandia men FUCK det er dyrt.

Vi har mellem 5000-7000 til sommer ferie i alt.

og rejse sydpå med ti mindre børn er måske ikke så smart?

Vi har talt om Spanien med hele svigerfamilien 12 stk

Jeg har termin i juni, så jeg skal hvertfald have en rigtig god afbestilling mulighed, hvis noget nu skulle ske. Og så må Ella og manden bare tage på ferie

Anmeld

5. januar 2014

Marts<3

Vi har været i berlin med en 4 mdr gammel baby og på tenerife da han var 9 mdr. Man kan SAGTENS rejse med små børn. Det blir en stemning og oplevelse væk fra hverdagens stress og jag. Også er det ikke spor besværligt. Man skal jo ikke rydde op, lave mad eller købe ind.

Det eneste er varmen. Men med vand, solcreme og paraply, så køre det.

Det kan efterhånden godt svare sig og tag til udlandet rent økonomisk.

Vi spare op til en rundrejse på ca. 2 mdr til Asien... Så sommeren i år bliver bare i dejlige København:-)

Anmeld

5. januar 2014

Carina:-)

Det bliver nok Kroatien som vi er ret begejstret for .

Anmeld

5. januar 2014

Sander&Vitus-Mor

cecilie1984 skriver:

Sidder lige og kigger sommerhuse.

Jeg vil gerne vi kan noget lidt mere end vi plejer i år.

Jeg har fået solgt min barnevogn til foråret hvilket giver os 5000 mere til sommer ferie.

Vi plejer at være dem som har fundet et sommerhus et par uger før vi skulle afsted.

Hvad er jeres planer? Overvejede lalandia men FUCK det er dyrt.

Vi har mellem 5000-7000 til sommer ferie i alt.

og rejse sydpå med ti mindre børn er måske ikke så smart?

Vi skal bare være hjemme :-)

Med lille bebs, og vores vovse.

Anmeld

5. januar 2014

Muffinmus

Vi skal vist sydpå med svigerne omkring uge 26 tror jeg. Der får jeg ferie fra studiet i hvert fald. Så alle tre unger bliver pakket ned og smidt på flyderen til sydens sol...

øog, så tog vi en overnatning på camping med de to store i sommers. Den lille på et blev passet af bedsteforældrene 

det var et kæmpe hit, og de store som er 5 og 7 til sommer vil virkelig gerne afsted igen. Vi satser på Ebeltoft Camping, det er simpelthen skønt med legeplads og pool og strand. Og så kan man jo besøge en masse attraktioner når man er på djusrsland

vi plejer at tage Ree Park når vi er i området..der er også den gamle by i Århus.

uha, drømmer om en sommer som sidste år, ville virkeligt være skønt.

Anmeld

5. januar 2014

Moma

Vi skal på kør-selv-ferie til en campingplads i enten Italien eller Frankrig.

Som flere skriver kan I sagtens køre med små børn. Det har vi gjort.  Det gælder om at tage det på deres præmisser med bl.a. lange pauser.

Anmeld

5. januar 2014

spj

Weissenhause er så godt
Det ligger ned til en strand så hvis vejret er til det kan man også tage på stranden. Badelandet er så godt også er det altså meget billigere end Lalandia, selvom man også skal med færgen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.