Sommerferie, hvad skal i? Ved det er tidligt :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2014

Alberte&Mor <3

Vi snakker tur til rønbjerg feriecenter med min Svigerinde og svoger, vi skal begge have bitte i starten af året (februar og april), så det skal være nemt, stille og roligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2014

lucas<3

Jeg skal holde 25 års fødselsdag. 

så ved ikk lige hvor mange penge jeg har endnu til ferie

Anmeld

4. januar 2014

Livas mor

Hos os står den på Langelandsfestival og så en tur til Alicante, hvor noget familie har et stort hus med egen pool, så det ser vi frem til.

Jeg har altid haft min datter med til udlandet, hun var afsted første gang da hun var 10 måneder, så hvis i har modet så gør det endelig

Anmeld

4. januar 2014

Fine_007

cecilie1984 skriver:

Sidder lige og kigger sommerhuse.

Jeg vil gerne vi kan noget lidt mere end vi plejer i år.

Jeg har fået solgt min barnevogn til foråret hvilket giver os 5000 mere til sommer ferie.

Vi plejer at være dem som har fundet et sommerhus et par uger før vi skulle afsted.

Hvad er jeres planer? Overvejede lalandia men FUCK det er dyrt.

Vi har mellem 5000-7000 til sommer ferie i alt.

og rejse sydpå med ti mindre børn er måske ikke så smart?

Det er slet ikke umuligt at rejse sydpå med to små børn - især ikke, hvis man vælger et børnevenligt hotel

Til sommer skal jeg være en del af en arkæologisk udgravning, en månedes tid, i Italien. Min kæreste og vores søn skal med. De får en masse kvalitets tid sammen, mens jeg arbejder, og så nyder vi området sammen, efter arb og i weekenderne

Anmeld

4. januar 2014

san

føde min baby .... så skal bare være hjemme i min have og nyde baby når den engang kommer til verden...

Anmeld

4. januar 2014

Mamalou

cecilie1984 skriver:

Har du en ide om hvad det koster?

Nu fik vi turen betalt, men er sikker på at du kan se det på deres hjemmeside. Alt jeg bed er, at det er noget billigere end Lalandia

Anmeld

4. januar 2014

Ciss

Dette blir den første sommeren efter, at han er flyttet du, så vi må finde ud af at deles om børnene osv.

Økonomien er skudt i sænk, så min del af ferien med børnene kommer til at gå med til sommerbesøg hos mine forældrer. Vi kommer til at satse på godt vejr, strandturer osv

Hvad jeg skal gøre, når han har ungerne aner jeg ikke.

Anmeld

4. januar 2014

JulieE

Vi nupper et par uger i svigerfamiliens sommerhus på Bornholm. Jeg elsker at være der og behøver ikke tage syd på. Bornholm er fantastisk og sommerhuset er en lille perle *føler-mig-meget-heldig-ikon*

Anmeld

5. januar 2014

Pcokate

cecilie1984 skriver:

Jeg har fået solgt min barnevogn til foråret hvilket giver os 5000 mere til sommer ferie.

Vi plejer at være dem som har fundet et sommerhus et par uger før vi skulle afsted.

Vi skal i fam. Sommerhus  

Anmeld

5. januar 2014

Lykke:)

cecilie1984 skriver:

Vi skal en tur til Grækenland
Og nok også i sommerhus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.