Sommerferie, hvad skal i? Ved det er tidligt :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2014

M &.I

sidste år rejst vi tyrki Istanbul det er så flot sted... og i sommers rejst vi i Spanien Barcelona , hyggeligt . så i den her år overveje at rejse til Italien to uger og to uger i Marokko

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2014

Camulla

Vi skal til Tunesien i uge 26. Vi har lige bestilt i forgårs. Ihh, hvor jeg glæder mig! Har valgt et stort hotel med 8 pools og 13 rutchebaner for drengenes skyld og glæder mig virkelig til at se hvad de siger til det. Vi er sjældent ude at rejse, så det er stort, at vi skal afsted til sommer. Mine drenge er knap 6 og 2 1/2 til sommer, så de skal nok få noget af det  

Anmeld

4. januar 2014

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg skal.på.en.forlænget weekend i en ikke.nærmere bestemt storby med en veninde UDEN børn. Vi.glæder os begge helt vildt.

Derudover har jeg ikke nogen planer endnu men disney land i paris.ville være en mulighed

Anmeld

4. januar 2014

Mamalou

Jeg overvejer at tage min søn med sydpå en uge. Vi var på Mallorca, da han var et år gammel og vil gerne give ham den oplevelse igen. Jeg er dog lidt betænkelig ved at rejse alene med ham.

Vi har været i Weissenhauser strand med min familie i november. Det er a la Landia, bare billigere. Det ligger i Tyskland. Jeg kan kun tale godt om det sted - bare et lille tip

Anmeld

4. januar 2014

cecilie1984

Mamalou skriver:

Jeg overvejer at tage min søn med sydpå en uge. Vi var på Mallorca, da han var et år gammel og vil gerne give ham den oplevelse igen. Jeg er dog lidt betænkelig ved at rejse alene med ham.

Vi har været i Weissenhauser strand med min familie i november. Det er a la Landia, bare billigere. Det ligger i Tyskland. Jeg kan kun tale godt om det sted - bare et lille tip

Har du en ide om hvad det koster?

Anmeld

4. januar 2014

Trekløver(:

Det bliver en bilferie til Tyskland, vi køre nok til Berlin og muligvis til sprawald. Og/eller en afbudsrejse syd på. Kommer lidt an på mandens arbejde.

Anmeld

4. januar 2014

mogms

aner det ikke men skallerup sea side resort er et godt bud, dog bliver det i lavsæsonen

Anmeld

4. januar 2014

L&V

Vi kigger på et byhus i skagen.

Anmeld

4. januar 2014

Sara.

De sidste to år har vi været afsted med suntours og bus / camping. Forrige år kroatien sidste år italien. Vores børn er nu 3 og 6.
Vi venter et bfarn med termin 28 maj og overvejer stlrkt cgarter og all inklusiv de to første uger i august.

Anmeld

4. januar 2014

lineog4

Har vundet lodtrækning om 6. Ferieuge i år så i første uge i juni skal vi til Tyrkiet. Og til sommer skal vi til Italien og besøge familie og camping (har vi gjort i mange år dog ikke det år Linus blev født). Startede med telt for 7 år siden da jeg var gravid og har været afsted med en på 9 mnd uden problemer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.