Sommerferie, hvad skal i? Ved det er tidligt :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.081 visninger
39 svar
16 synes godt om
4. januar 2014

cecilie1984

Sidder lige og kigger sommerhuse.

Jeg vil gerne vi kan noget lidt mere end vi plejer i år.

Jeg har fået solgt min barnevogn til foråret hvilket giver os 5000 mere til sommer ferie.

Vi plejer at være dem som har fundet et sommerhus et par uger før vi skulle afsted.

Hvad er jeres planer? Overvejede lalandia men FUCK det er dyrt.

Vi har mellem 5000-7000 til sommer ferie i alt.

og rejse sydpå med ti mindre børn er måske ikke så smart?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2014

*Pingvinen*

Vi skal til Tyskland i campingvogn.
Vi er to voksne og 3 drebge på 9, 14 og 16 år. Ellers plejer vi at campere i dk og vi har før lejet hytter på div campingpladser.

Anmeld

4. januar 2014

(august)

Hej 

Sidste år var vi på kør selv ferie med en på knap 3 og en på 1,5 år og det var fantastisk bare at være på camping med sol og varme.

I år bliver vi hjemme da nr. 3 har meldt sin ankomst til d. 14/6 

Anmeld

4. januar 2014

Frk.S

Jeg kunne sagtens finde på at tage til udlandet med mindre børn. Men TI stk? Puha!

Jeg ved endnu ikke helt hvad vi gør. Da jeg har termin med lillebror/lillesøster d. 13/7 skal vores ferie ligge rimelig tidligt. Vi har snakket om udlandet, men har også snakket om at blive i landet i år.

Vi har også overvejet Lalandia eller lign. - men ja, det er mega dyrt - man kan nok komme til udlandet for de samme penge.

Anmeld

4. januar 2014

De3Guldklumper

cecilie1984 skriver:

Jeg har fået solgt min barnevogn til foråret hvilket giver os 5000 mere til sommer ferie.

Vi plejer at være dem som har fundet et sommerhus et par uger før vi skulle afsted.

Vi plejer at være på kør selv ferie sydpå med campingvogn bagefter. Det kommer vi ikke til sommer med en lille på 6mdr.

Kunne dog sagtens finde på at tage en charter - det er lækkert og nemt selv med små børn

Der er jo også Lalandia i rødby - lidt mere slidt end i Billund men til billigere penge og stadig super godt. Ellers ville jeg leje en hytte på en campingplads hvis i ikke selv har telt o.lign.

Anmeld

4. januar 2014

cecilie1984

Frk.S skriver:

Jeg kunne sagtens finde på at tage til udlandet med mindre børn. Men TI stk? Puha!

Jeg ved endnu ikke helt hvad vi gør. Da jeg har termin med lillebror/lillesøster d. 13/7 skal vores ferie ligge rimelig tidligt. Vi har snakket om udlandet, men har også snakket om at blive i landet i år.

Vi har også overvejet Lalandia eller lign. - men ja, det er mega dyrt - man kan nok komme til udlandet for de samme penge.

ups der skulle stå to og ikke ti børn

Anmeld

4. januar 2014

Frk.S

cecilie1984 skriver:

ups der skulle stå to og ikke ti børn

Ja, det tænkte jeg nu nok. Det andet var da også noget af en mundfuld.

Anmeld

4. januar 2014

modesty

cecilie1984 skriver:

Hvorfor skulle det ikke være smart at rejse sydpå med to små børn? Det lyder da skønt. Men det bliver nok meget svært for 7.000 kr.

Anmeld

4. januar 2014

Dianabk

Vi er blevet inviteret i sommerhus sammen med svigerfamilien (tager normalt en uges ferie med dem hvert år) også taler bi om en tur til udlandet, måske Ibiza da manden er vild med house musik - kræver bare vi kan same 8 andre der vil med. Eller bliver det nok bare en tur til Rhodos på børne venligt hotel Glæder mig til at prøve ferie med børn (har termin med vores første D. 25/1-14)

Anmeld

4. januar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi plejer at låne svigerfars sommerhus i hostrup, og min moster sommerhus i vrist, ved Thyborøn. Elsker sommerhus i dk, når vejret bare er skønt! 

I år overvejer vi også en tur til udlandet, evt Mallorca hvor vi var for et par år siden, og thea har snakket om malloca lige siden! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.