hvis jeg skal bytte en ting

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2014

twinny

Babymor1013 skriver:

Du kan kun få et tilgodebevis på det varen er værd (og som kun kan bruges i BR) 

Jah det er jeg godt klar over. jeg vil bare gerne bytte det til nogle dukker i stedet for. Men så venter jeg bare til den ikke er på tilbud.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2014

Maja88

Synes jeg hørte en forbruger dame sige man havde ret til den købte pris selvom varen efterfølgende er kommet på tilbud

Anmeld

2. januar 2014

twinny

Maja88 skriver:

Synes jeg hørte en forbruger dame sige man havde ret til den købte pris selvom varen efterfølgende er kommet på tilbud

Tak for svaret.  Jeg prøver at smutte i br imorgn. Og tale med dem. Hvis de siger nej, så tager jeg jo bare vareren med igen. 

Anmeld

2. januar 2014

Clisolka

twinny skriver:

Jah det er jeg godt klar over. jeg vil bare gerne bytte det til nogle dukker i stedet for. Men så venter jeg bare til den ikke er på tilbud.  

Ifølge min kæreste (som har arbejdet i BR i 3½ år), så vil du få et tilgodebevis på det beløb som varen kostede, da den blev købt. Så hvis den er købt til 800 kr og den nu er på tilbud, så vil du få de 800 kr på et tilgodebevis - som du kan bruge til dukker 

Men vi ved jo ikke om det er forskelligt rundt om i landet, men sådan er det i vores lokale butik 

Men uanset hvad, du skal bruge bonen hvis du skal have det fulde beløb udbetalt 

Anmeld

2. januar 2014

twinny

Babymor1013 skriver:

Ifølge min kæreste (som har arbejdet i BR i 3½ år), så vil du få et tilgodebevis på det beløb som varen kostede, da den blev købt. Så hvis den er købt til 800 kr og den nu er på tilbud, så vil du få de 800 kr på et tilgodebevis - som du kan bruge til dukker 

Men vi ved jo ikke om det er forskelligt rundt om i landet, men sådan er det i vores lokale butik 

Men uanset hvad, du skal bruge bonen hvis du skal have det fulde beløb udbetalt 

Okay. Jeg skal ikke have noget udbetalt. Kun i dukker. Haha. 

Jeg tager derned og taler med dem. Jeg kan jo ikke bevise den har kostet 800. Men jeg kan sige det var en julegave og der ved de jo hvad den kostede.  Jeg prøver. 

Anmeld

2. januar 2014

Clisolka

twinny skriver:

Okay. Jeg skal ikke have noget udbetalt. Kun i dukker. Haha. 

Jeg tager derned og taler med dem. Jeg kan jo ikke bevise den har kostet 800. Men jeg kan sige det var en julegave og der ved de jo hvad den kostede.  Jeg prøver. 

Haha ja, du kan altid prøve at snakke med dem 

Anmeld

2. januar 2014

modesty

Maja88 skriver:

Ja - hvis man kan bevise at man har købt den før den kom på tilbud. Og det kan man jo ikke uden en bon.

Anmeld

2. januar 2014

Maja88

modesty skriver:

Ja - hvis man kan bevise at man har købt den før den kom på tilbud. Og det kan man jo ikke uden en bon.

Jo for de må vel i deres system kunne se hvornår og hvordan på stregkoden

Anmeld

2. januar 2014

modesty

Maja88 skriver:

Jo for de må vel i deres system kunne se hvornår og hvordan på stregkoden

Det tror jeg ikke at de kan, nej.

Anmeld

2. januar 2014

twinny

Jeg prøver at få dem til at tage et billede af kvitteringen også kan de sende det til mig på en sms. �� nu må vi se om de svarer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.