hvis jeg skal bytte en ting

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2014

twinny

Morgensol skriver:

Min datter fik sidste år 2 ens dukker i julegave. Jeg vidste med sikkerhed at der var betalt fuld pris for den. Da jeg kom ned i vores lokale br var den på tilbud, og vi kunne kun få tilbudsprisen for den. Det nægtede jeg, så jeg tog den med igen. Så gik jeg ind i en anden br hvor den, underligt nok, ikke var på tilbud og der fik jeg fuld pris! Og det var uden Bon! 

Okay.  Så det er forskelligt kan jeg høre.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2014

Morgensol

twinny skriver:

Okay.  Så det er forskelligt kan jeg høre.  

Jeg tror bare at de skal tage den pris den står til i deres butik. Men ellers vent med at bytte den til den ik er på tilbud. 

Anmeld

2. januar 2014

twinny

Tak for svarene alle sammen. ��

Anmeld

2. januar 2014

twinny

Morgensol skriver:

Jeg tror bare at de skal tage den pris den står til i deres butik. Men ellers vent med at bytte den til den ik er på tilbud. 

Jo men er der ikk noget med der er tidsbegrænset periode på man må bytte?

Anmeld

2. januar 2014

AnthonsMor

twinny skriver:

Hvis jeg skal bytte en ting i br uden bon, ska jeg så tage udgangspunkt i tilbudsprisen? Fordi tingen er sat ned med 500 kr og dem vil jeg egentlig gerne have. 

Altså hvis man går i f.eks. Bilka og vil bytte noget uden bon, så får man den billigste tilbudspris tilbage, så mon ikke man også gør det i br?

Du kan i hvert fald forsøge, du får, uanset hvad, et beløb tilgode

Anmeld

2. januar 2014

Love2

twinny skriver:

Det var heller ikke pengene. Men et tilgodebevis jeg ville have. Men der er stor forskel på 300 og 800 til br. 

Man kan ikke får tilgodebevis udbetalt, man skal købe noget for den

Anmeld

2. januar 2014

Love2

Morgensol skriver:

Det er ikke alle butikker der er villige til at give fuld pris tilbage efter den har været på tilbud. 

Man må faktisk ikke udbetale penge hvis man ikke har bon med, kun bytte. 

Anmeld

2. januar 2014

twinny

Majena skriver:

Man kan ikke får tilgodebevis udbetalt, man skal købe noget for den

Jamen jeg heller ikke have pengene. Jeg bare gerne kunne vælge noget til 800 i stedet for 300. 

Anmeld

2. januar 2014

TNBC

twinny skriver:

Det var heller ikke pengene. Men et tilgodebevis jeg ville have. Men der er stor forskel på 300 og 800 til br. 

Ja men du kan jo ikke få mere end du har betalt.. så hvis du har betalt 300, kan du jo ikke forvente at få 800tilbage.. det ville du vel heller ikke selv gøre.

Anmeld

2. januar 2014

twinny

Yurie skriver:

Ja men du kan jo ikke få mere end du har betalt.. så hvis du har betalt 300, kan du jo ikke forvente at få 800tilbage.. det ville du vel heller ikke selv gøre.

Igen den har kostet 800 men er på tilbud 300 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.