hvis jeg skal bytte en ting

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.042 visninger
49 svar
13 synes godt om
2. januar 2014

twinny

Hvis jeg skal bytte en ting i br uden bon, ska jeg så tage udgangspunkt i tilbudsprisen? Fordi tingen er sat ned med 500 kr og dem vil jeg egentlig gerne have. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2014

LinLin

Forstår ikke spørgsmålet....?

Hvis du bytter noget i BR uden bon, får du tilgodeseddel på det beløb tingen koster nu...

Anmeld

2. januar 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ja, det tror jeg helt bestemt. Elles kunne man jo bare købe tingen på tilbud og så gå derhen dagen efter og få den fulde pris tilbage.

Anmeld

2. januar 2014

LinLin

MoarHvidovre skriver:

Ja, det tror jeg helt bestemt. Elles kunne man jo bare købe tingen på tilbud og så gå derhen dagen efter og få den fulde pris tilbage.

Man kan jo ikke få pengene tilbage uden bon....

Anmeld

2. januar 2014

twinny

LinLin skriver:

Man kan jo ikke få pengene tilbage uden bon....

Nej det ved jeg. Men jeg skal købe noget andet i br. Så 500 kr i den butik

Anmeld

2. januar 2014

TNBC

twinny skriver:

Hvis jeg skal bytte en ting i br uden bon, ska jeg så tage udgangspunkt i tilbudsprisen? Fordi tingen er sat ned med 500 kr og dem vil jeg egentlig gerne have. 

Du får det til gode, som varen kostede da du købte dem, ellers kommer de jo til at gå fallit, hvis folk vil have mere tilbage end de faktisk betalte

Anmeld

2. januar 2014

Love2

Du kan ikke får penge tilbage når man ikke har bon, du kan bytte det til noget andet men der er jo forskellige regler i hver butik

Anmeld

2. januar 2014

twinny

Yurie skriver:

Du får det til gode, som varen kostede da du købte dem, ellers kommer de jo til at gå fallit, hvis folk vil have mere tilbage end de faktisk betalte

Problemet er jo bare de ved ikke hvornår den er købt. Når jeg ikk har bon. 

Men tak for svaret. 

Anmeld

2. januar 2014

Morgensol

Min datter fik sidste år 2 ens dukker i julegave. Jeg vidste med sikkerhed at der var betalt fuld pris for den. Da jeg kom ned i vores lokale br var den på tilbud, og vi kunne kun få tilbudsprisen for den. Det nægtede jeg, så jeg tog den med igen. Så gik jeg ind i en anden br hvor den, underligt nok, ikke var på tilbud og der fik jeg fuld pris! Og det var uden Bon! 

Anmeld

2. januar 2014

twinny

Majena skriver:

Du kan ikke får penge tilbage når man ikke har bon, du kan bytte det til noget andet men der er jo forskellige regler i hver butik

Det var heller ikke pengene. Men et tilgodebevis jeg ville have. Men der er stor forskel på 300 og 800 til br. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.