hvis jeg skal bytte en ting

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2014

TNBC

twinny skriver:

Problemet er jo bare de ved ikke hvornår den er købt. Når jeg ikk har bon. 

Men tak for svaret. 

Det er rigtigt nok. Men ja, for mig ville det være forkert at gå ned og få fuld pris tilbage når jeg ved den er købt på tilbud, når det er så mange penge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2014

TNBC

twinny skriver:

Igen den har kostet 800 men er på tilbud 300 

Jamen har du betalt 800 eller 300??

Anmeld

2. januar 2014

VIPpigen

Som jeg forstår det, så ønsker du et tilgodebevis på den pris der er givet for gaven... Altså 800 kr, lige nu er den på tilbud til 300 kr. Og jeg vil give dig ret, man føler sig nok lidt snydt, når man ved at gaven er betalt med 800 kr, og man kun får 300 kr retur....

Jeg ville ringe derind, eller smutte forbi, og spørge hvordan deres bytte politik er, om de vælger tilbudsprisen, når du ved der er betalt fuld pris. Og ellers, står der ikke en senest bytte dato på pakken??

Anmeld

2. januar 2014

twinny

Yurie skriver:

Det er rigtigt nok. Men ja, for mig ville det være forkert at gå ned og få fuld pris tilbage når jeg ved den er købt på tilbud, når det er så mange penge.

Personen har givet 800. 

Anmeld

2. januar 2014

twinny

VIPpigen skriver:

Som jeg forstår det, så ønsker du et tilgodebevis på den pris der er givet for gaven... Altså 800 kr, lige nu er den på tilbud til 300 kr. Og jeg vil give dig ret, man føler sig nok lidt snydt, når man ved at gaven er betalt med 800 kr, og man kun får 300 kr retur....

Jeg ville ringe derind, eller smutte forbi, og spørge hvordan deres bytte politik er, om de vælger tilbudsprisen, når du ved der er betalt fuld pris. Og ellers, står der ikke en senest bytte dato på pakken??

Tak. 

Det prøver jeg. Nej der er desværre ingenting. 

Anmeld

2. januar 2014

twinny

Yurie skriver:

Den er ikke købt på tilbud. 

Anmeld

2. januar 2014

TNBC

twinny skriver:

Den er ikke købt på tilbud. 

ok på den måde.. jeg troede der var omvendt.. men det er svært t bevise uden bon. er den betalt kontant?

Anmeld

2. januar 2014

twinny

Yurie skriver:

ok på den måde.. jeg troede der var omvendt.. men det er svært t bevise uden bon. er den betalt kontant?

Ja jeg ved det godt. Jeg aner det ikke. Jeg må bare få den skide kvittering,  men det er svært, når folk ikke svarer eller aldrig tid. 

Anmeld

2. januar 2014

TNBC

twinny skriver:

Ja jeg ved det godt. Jeg aner det ikke. Jeg må bare få den skide kvittering,  men det er svært, når folk ikke svarer eller aldrig tid. 

det har du helt ret i...
men hvis du ikke har kvitteringen, kan de jo vel heller ikk se hvornår den er købt

Anmeld

2. januar 2014

twinny

Yurie skriver:

det har du helt ret i...
men hvis du ikke har kvitteringen, kan de jo vel heller ikk se hvornår den er købt

Nej de er nemlig det de ikke kan. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.