Hjælp fra far om natten ,,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2009

4xGreve

Tanja.. skriver:

Som overskriften lyder , hjælper jeres mand til om natten hvis baby ikke sover selvom han skal op på arbejde ... ????   Jeg ville altid have svaret , nej ,, selfølgelig ikke MEN ....   puha min lille dreng på snart 4 mdr har nogle døgn altid ca 5 i træk hvor han bare power napper HELE DØGNET .. Sover max 1 time af gangen og nu på 5 døgn er jeg helt smadret ,, ryster , svimmel og føler jeg har feber ,,,  af søvnmangel   Jeg får ingen hjælp om natten da han jo skal på arbejde men jeg har altså heller ikke mulighed for at sove om dagen  Lille mand er ikke trist og græder ,, sover bare ikke ,, møffer rundt , sparker til dynen og vil jo gerne op ,,,,   Er jeg urimelig fordi jeg syntes han burde hjælpe bare lidt om natten ??? Vil sige han hver dag står for madlavning og handler ind .....

Daniella sov og sover heller ikke så meget, og frank har aldrig hjulpet til om natten jo måske 2-3  nætter på 1 år, 2 måneder og 13dage...
Jeg har da syntes det har været hårdt men aldrig sådan vildt meget, jeg står også selv for madlavningen osv. han står for opvask, skraldespanden og han gør self. hvad jeg ber ham om...
Jeg syntes ikke jeg mangler hjælpen da jeg føler jeg godt selv kan og har energien til det, jeg sover bare den 1 time hun sover om dagen også sover jeg det hun gør om natten...
Og tit vågner hun mange gang og længe om nattenn...

Min mand vil altid hjælpe til om natten også selvom han skulle op, jeg skal bare selv spøger og det passer mig godt...

Kan du evt. ikke sove lidt når dín mand kommer hjem, så kan han da tag den lille lidt?

Knus Stina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2009

grinbidderen

Vil lige tilføje at da min søn var helt lille der havde jeg ham osse hver eneste nat og det var osse kun mig der skifter ham osv men så blev jeg meget syg og der tog manden over og nu har det stået på i godt og vel 3 måd at manden står op og giver ham sin sut hvir han vågner om natten for hvis jeg alligevel skal krævle ind og kæresten og ind og give den lille mad el sutten så vågner min kæreste alligevel så derfor gør han det og hvis sønnen har vågnet mange gange så spørger kæresten om jeg ik kan smutte der ind og det gør jeg så og i weekenderne der har kæresten ham om natten også den ene dag der sover han længe og jeg den næste dag og ellers skiftes vi til at sove længe i weekender el ferier... håber at det lykkes for dig at din mand kan overtage lidt om natten du har jo osse brug for at få noget søvn så du kan være frisk til dagen efter til at passe jeres fælles barn

Anmeld

30. juli 2009

Miamaja

Jeg er den der ALTID staar op. Men det er KUN fordi vores guldklump vil KUN have mig naar der skal soves. hvis gemalen kommer ind til ham, SAA skal der leges istedet og det gaar slet ikke om natten. saa jeg beder venligst om at gemalen bliver liggende for ellers kan jeg ikke faa ham iseng og sove igen!

nu er vi heldige at siden guldklumpen var 4 mdr saa sover han igennem hele natten, saa det er ikke saerligt aktuelt. alle faar deres sovn som regel

inden de 4 mdr var det ogsaa kun mig der var oppe, for guldklumpen ville KUN have mig og det havde jeg det fint med selvom der var dage hvor jeg var meeeeget traet men paa en lykkelig maade!!

Anmeld

30. juli 2009

Pia

Her hjemme er farmand ikke god til og hjælpe til om natten..
Nok mest fordi han simpelhen ikke høre ungerne.
Han sover så tungt og er faktisk ret svær og vække..
Så oftes klare jeg det selv om natten..
Det er hurtigere end og skal kalde på ham.

Men er Louise feks helt umulig en nat, så vækker jeg ham hvis hun skal skiftes, eller hvis nu Lærke skulle kalde i det samme og vil et eller andet..

Sådan generalt i løbet af dagen hjælper han når han bliver bedt om det.
Han er på ingen måde god til og tage noget af sig selv.
Men det er sku nok lidt min egen skyld, fordi han er så forvænnet med at mor her klare det hele..

Men jeg ved at han hjælper når jeg har brug for det..
Jeg skal bare lige bede en ekstra gang om det, men det kan jeg godt leve med.

Pia..

Anmeld

31. juli 2009

Nanna1985

Min mand er god som dagen er lang.. Han er dælme en super daddy

Fa var flaskebarn og var kun vågen 2 gange om natten og den første gang stod han op og gav hende mad og jeg stod op anden gang  Han gjorde selvom han skulle op Kl. 5 om morgen og så mødte han Kl. 6.. Han alt af sig selv med vores datter, jeg har aldrig skulle be ham om noget, han vil da være lige så meget med i hans datter´s liv som jeg

Føler med dig, det må være så hårdt.. Jeg ville nu tage en snak med kæresten, så kan han tage ham, når han kommer hjem fra arbejde, så du kan sove lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.