Tanja.. skriver:
Som overskriften lyder , hjælper jeres mand til om natten hvis baby ikke sover selvom han skal op på arbejde ... ???? Jeg ville altid have svaret , nej ,, selfølgelig ikke MEN .... puha min lille dreng på snart 4 mdr har nogle døgn altid ca 5 i træk hvor han bare power napper HELE DØGNET .. Sover max 1 time af gangen og nu på 5 døgn er jeg helt smadret ,, ryster , svimmel og føler jeg har feber ,,, af søvnmangel
Jeg får ingen hjælp om natten da han jo skal på arbejde men jeg har altså heller ikke mulighed for at sove om dagen
Lille mand er ikke trist og græder ,, sover bare ikke ,, møffer rundt , sparker til dynen og vil jo gerne op ,,,, Er jeg urimelig fordi jeg syntes han burde hjælpe bare lidt om natten ??? Vil sige han hver dag står for madlavning og handler ind .....
Daniella sov og sover heller ikke så meget, og frank har aldrig hjulpet til om natten jo måske 2-3 nætter på 1 år, 2 måneder og 13dage...
Jeg har da syntes det har været hårdt men aldrig sådan vildt meget, jeg står også selv for madlavningen osv. han står for opvask, skraldespanden og han gør self. hvad jeg ber ham om...
Jeg syntes ikke jeg mangler hjælpen da jeg føler jeg godt selv kan og har energien til det, jeg sover bare den 1 time hun sover om dagen også sover jeg det hun gør om natten...
Og tit vågner hun mange gang og længe om nattenn...
Min mand vil altid hjælpe til om natten også selvom han skulle op, jeg skal bare selv spøger og det passer mig godt...
Kan du evt. ikke sove lidt når dín mand kommer hjem, så kan han da tag den lille lidt?
Knus Stina
Anmeld