Nu er der jo en grund til at der gives penge for at fædre eller mødre har barsel...og for mig at se er grunden at det er et fuldtidsjob at tage sig af et lille barn og især sådan et barn som I har(sådan var min den yngste også)
Så du er sørme også på arbejde hver dag, du kan så bare ikke lige sætte dig og holde kaffepause, gå uforstyrret på toilet, læse avis, tale med kollegaer...kører i bil selv og med høj musik osv osv osv...
Jeg mener helt klart at man må skiftes....om ikke andet, så sige at man tager hveranden nat, så du bare får udsovet nogle gange..det måtte vi gøre, ellers var jeg løbet hjemmefra...jeg var så træt så træt at jeg kunne skrige og så havde jeg lige to børn mere jeg jo også skulle være der for.
Jeg lagde mig ind på et andet værelse de nætter far var på, så jeg kunne få helt ro og sove og evt kun forstyrres ved amning.
Det er til alles gavn at han tager sin tørn....fortæl ham hvilken betydning det har og at det så vil gøre at der pludselig kan blive energi til at flette fingre, dyrke sex osv,,,
Så meld ud, forklar og kom frem til en løsning...hvis du har brug for han hjælper, så er det da ikke urimeligt, kun hvis ikke han gør det...det er et fællesskab ikke et milimeterparti I lever i..
Knus Eva
Anmeld