Hjælp fra far om natten ,,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.045 visninger
34 svar
0 synes godt om
30. juli 2009

Mca<3

Som overskriften lyder , hjælper jeres mand til om natten hvis baby ikke sover selvom han skal op på arbejde ... ????   Jeg ville altid have svaret , nej ,, selfølgelig ikke MEN ....    puha min lille dreng på snart 4 mdr har nogle døgn altid ca 5 i træk hvor han bare power napper HELE DØGNET .. Sover max 1 time af gangen og nu på 5 døgn er jeg helt smadret ,, ryster , svimmel og føler jeg har feber ,,,  af søvnmangel   Jeg får ingen hjælp om natten da han jo skal på arbejde men jeg har altså heller ikke mulighed for at sove om dagen  Lille mand er ikke trist og græder ,, sover bare ikke ,, møffer rundt , sparker til dynen og vil jo gerne op ,,,,    Er jeg urimelig fordi jeg syntes han burde hjælpe bare lidt om natten ??? Vil sige han hver dag står for madlavning og handler ind .....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2009

Camilla_a

Herhjemme er det sådan at jeg tager natten i hverdagene, men han tager dem så tilgændgæld i weekenden, så jeg kan få indhentet noget søvn. Morten har altid været god til at hjælpe hvis en af drengene bare slet ikke ville sove, selvom han skulle op på arbejde.
Synes ik du er urimelig mht han godt må hjælpe lidt om natten. 5 dage uden søvn er godt nok meget og det er da slet ik godt du er begyndt at få det så dårligt...  

Anmeld

30. juli 2009

Mira0911

Det er mig der er oppe hver nat... Han er for doven... Jeg giver mad, skifter hende, leger med hende osv... Han bliver irriteret når jeg spørger ham om han kan sidde med hende eller lege med hende...

Anmeld

30. juli 2009

Diana...

Åhh søde hvor er det bare øv. Jeg tror jeg har vækket claus et par gange når jeg synes natten virkelig har været slem så har jeg bed ham om og hente Lucas så han kan sove hos os men det kun sket et par gange men i weekenderne og når han har ferie så deltager han os om natten Lucas nætter svinger meget nogen  gange sover han hele natten andre gange vågner han 5 gange på et par timer. Men til gengæl når jeg har det som du beskriver svimmel osv så kan jeg godt finde på at ringe til claus og bede ham komme hjem så jeg kan få min søvn og passe Lucas for jeg har desvære tendenser til at falde om når jeg er svimmel og for træt og det tør jeg ikke risikere med Lucas i armene. og så kommer han os hjem og tage Lucas et par timer men jeg har os en mand med meget flexsibel arbejde.

Håber du snart får sovet lidt men som det er hos jer nu så ville jeg helt klart bede manden om at tage over bare en nat måske så du kan få en fuld nattesøvn og så måske sove i et andet værelse så du ikke vågner når han vågner. har i prøvet at stille ham i et andet værelse? 

Knus Diana som GLÆDER sig til at se jer i morgen.

Anmeld

30. juli 2009

Diana...

dobbelt op.

Anmeld

30. juli 2009

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Min mand har altid været oppe ligeså meget som jeg - arbejde eller ej.
Det har altid bare været helt naturligt, hvilket jeg er rigtig glad for og har sat stor pris på. (Hvilket jeg også har fortalt ham.) 

Jeg kender rigtig mange par, hvor manden nægter at stå op om natten, for han skal jo på arbejde næste dag. I weekenderne der skal han jo så sove længe, for han arbejder jo så hårdt i hverdagen. Se DET hænger slet ikke sammen i mit hovede. - Og heldigvis ser min mand heller ikke sådan på det...

Jeg synes du skal tage en alvorlig snak med din mand. det er altså også et job at tage sig af et lille barn. Jeg synes slet ikke det er pænt af ham !

Anmeld

30. juli 2009

Diana...

Det er mig der er oppe hver nat... Han er for doven... Jeg giver mad, skifter hende, leger med hende osv... Han bliver irriteret når jeg spørger ham om han kan sidde med hende eller lege med hende...

Leger i med hende om natten? Puha det må være hård.

Anmeld

30. juli 2009

Mca<3

Alexanders far er meget meget glad for ham og er utroligt meget om ham ellers ,,,   Bader , skifter , leger og tager gerne over ved 5 tiden om morgenen i weekender så jeg kan få sovet ..   Aner bare snart ikke hva jeg skal gøre i hverdagene ,,,  Er snart helt udkørt ...

Anmeld

30. juli 2009

Mira0911

Diana... skriver:

Leger i med hende om natten? Puha det må være hård.

Nej vi leger ikke med hende om natten... Det er om dagen vi leger med hende... :O) det er faktisk pænt hårdt... Han har lige haft 3 ugers ferie - hjælpe der, gad han heller ikke... Han er rigtig doven... 

Føler mig som enlig mor... Mht. Julie...

Anmeld

30. juli 2009

Mca<3

Diana... skriver:

Åhh søde hvor er det bare øv. Jeg tror jeg har vækket claus et par gange når jeg synes natten virkelig har været slem så har jeg bed ham om og hente Lucas så han kan sove hos os men det kun sket et par gange men i weekenderne og når han har ferie så deltager han os om natten Lucas nætter svinger meget nogen  gange sover han hele natten andre gange vågner han 5 gange på et par timer. Men til gengæl når jeg har det som du beskriver svimmel osv så kan jeg godt finde på at ringe til claus og bede ham komme hjem så jeg kan få min søvn og passe Lucas for jeg har desvære tendenser til at falde om når jeg er svimmel og for træt og det tør jeg ikke risikere med Lucas i armene. og så kommer han os hjem og tage Lucas et par timer men jeg har os en mand med meget flexsibel arbejde.

Håber du snart får sovet lidt men som det er hos jer nu så ville jeg helt klart bede manden om at tage over bare en nat måske så du kan få en fuld nattesøvn og så måske sove i et andet værelse så du ikke vågner når han vågner. har i prøvet at stille ham i et andet værelse? 

Knus Diana som GLÆDER sig til at se jer i morgen.

Kan bare ikke forstå han ikke selv fatter den , Han kan jo se på mig jeg ikke kan mere   I nat prøvede jeg igen at lægge mig i sove værelset tudende hvor jeg sagde at jeg ville prøve at finde en veninde at sove hos i nat så hun evt kunne hjælpe os igennem natten ..   Jeg sidder inde på sofan natten lang med drengen så ikke han skal vågne ,, øv det er træls ...  Glæder mig dog til i morgen  Men ligner desværre lort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.