Aabye skriver:
De siger at det er feberkramper...
Både min mormor og min yngste lillebror har lidt meget af feberkramper, og da jeg fortalte det til lægerne sagde de at der så var større sandsynlighed for at han fik det igen..
Nu må vi se.. Der er jo ikke andet for end at se tiden an.. Han er da heldigvis rask nu (bortset fra en omgang MØB)
Håber det er det.
Vi vidste ikke der var noget der hed feberkramper da Isabella fik det første gang.
Vi havde lige hentet hende fra vs. Og tog i et storcenter. Synes hun var lidt varm så jeg tog jakken af hende. Og hun virkede træt men hun blev bare placeret i hendes klapvogn så kunne hun jo sove hvis hun ville. Og pludselig gik hun i kramper. Og shit der gik panik i os. For vi vidste jo ikke hvad det var. Men en vagt kom og han havde lige prøvet det samme med hans datter kort inden. Så han tog affære. Og hun har så haft et ca 5 gange siden. Men det er 7-9-13 snart 9 mdr siden hun havde den sidste. Så håber hun er vokset fra den nu.
Men god bedring med bette ski. Håber ikke i skal opleve det igen.
Men selvom det er lige skræmmende at se hver gang så er man mere fattet i situationen fordi man ved hvad det er
Anmeld