Misbrugt ka du tilgive ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2013

Malene76

Anonym skriver:

Jeg ved ikk hvorfor han ikk fortsatte :/

Tror han nød bar ved at ligge der og hygge .

Det er jo sindssygt sygt at det skulle være at "hygge sig", når man ligger sig nøgen ind til sig datter og piller ved hende! Jeg bliver virkelig ramt af at du ikke føler at det han har gjort er et voldsomt overgreb og kriminelt. Han skulle skamme sig langt ind i Helvede!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2013

Anonym trådstarter

Malene76 skriver:

Det er jo sindssygt sygt at det skulle være at "hygge sig", når man ligger sig nøgen ind til sig datter og piller ved hende! Jeg bliver virkelig ramt af at du ikke føler at det han har gjort er et voldsomt overgreb og kriminelt. Han skulle skamme sig langt ind i Helvede!

Jeg er for det første ikk kontakt med den mand al mine børn er ikk i hans tilværelse

Og jo jeg ka se han er klam og det er forfærdeligt det han har udsat mig for mig men tror min lir og resten af familien gør fet til en lille ting . Noget som man burde glemme og komme videre med. Som om jeg bar skal lade som om det aldrig er sket

Anmeld

29. december 2013

Malene76

Anonym skriver:

Jeg er for det første ikk kontakt med den mand al mine børn er ikk i hans tilværelse

Og jo jeg ka se han er klam og det er forfærdeligt det han har udsat mig for mig men tror min lir og resten af familien gør fet til en lille ting . Noget som man burde glemme og komme videre med. Som om jeg bar skal lade som om det aldrig er sket

Synes du på et tidspunkt skrev, at han var en god bedstefar? 

Det er ikke noget der burde ties ihjel. Det gør mig ondt at de behandler dig sådan. Du burde kappe båndene fuldstændigt, du skal ikke omgåes nogle der ikke behandler dig ordentligt. 

Ved du med sikkerhed om du er den eneste han har krænket? 

Anmeld

29. december 2013

Anonym trådstarter

Malene76 skriver:

Synes du på et tidspunkt skrev, at han var en god bedstefar? 

Det er ikke noget der burde ties ihjel. Det gør mig ondt at de behandler dig sådan. Du burde kappe båndene fuldstændigt, du skal ikke omgåes nogle der ikke behandler dig ordentligt. 

Ved du med sikkerhed om du er den eneste han har krænket? 

Før jeg kom ud med alt det her der havde vi god familie kontakt men lidt falsk hvor jeg holdt det i mig . Og der var min søn vild med ham og vi havde det godt. Han hjalp os med alt og prøvede alt på st vise han er ændret

Men så pludseligt ku jeg ikk holde mine følelser lukket og kom ud med det.

Anmeld

29. december 2013

Malene76

Anonym skriver:

Før jeg kom ud med alt det her der havde vi god familie kontakt men lidt falsk hvor jeg holdt det i mig . Og der var min søn vild med ham og vi havde det godt. Han hjalp os med alt og prøvede alt på st vise han er ændret

Men så pludseligt ku jeg ikk holde mine følelser lukket og kom ud med det.

Jeg havde simpelthen ikke turde have ham i nærheden af mine børn, ja eller andres for den sags skyld! Jeg tror ikke på at man kan undertrykke pædofili med mindre man er blevet meget grundig behandlet. ( og så har jeg stadig mine tvivl) så jeg tror ikke at du var en engangstilfælde. Jeg tror at din familie har meget travlt med at benægte og fortie, for ellers bliver det jo svære at leve på den løgn! 

Anmeld

29. december 2013

Hønsemor

Jeg blev selv misbrugt i 3 år af en tidligere! ven af familien. Jeg har flere gange stødt ind i ham både som teenager og her som start voksen og han kender min holdning til ham og det han har gjort, hvilket har resulteret i at jeg med glæde kigger ham i øjne, for han skal vide at jeg stadig har min værdighed i behold da det er ham som har gjort noget forkert og ulovligt og det ikke er mig som skal leve med at alle ved hvad der er sket. Jeg lever dog med mange andre følelser..

Jeg har og vil aldrig tilgive eller lades som ingenting, jeg har dog accepteret det der er sket og vælger at se det som en del af hvem jeg er. Jo jeg er skadet på sjælen, men det gør mig ikke til et hverken bedre eller dårligere menneske, men det har været med til at skabe den jeg er..

Jeg ville aldrig nogensinde tilgive eller lades som ingenting for at gøre tingene lettere eller ja sågar please andre! Jeg ville hvis det var muligt kun tilgive og lades som ingenting for min helt egen skyld helt og adeles.

Ja måske pædofili kan behandles som en narkoman, alkoholiker eller ludoman kan, men lysten vil unægtelig altid dukke op i ny og næ, og hvem siger at vedkommende er stærk nok til at stå imod? Jeg ved i hvert fald med mig selv at jeg ikke tør tage chancen lige her..!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.