Jeg blev selv misbrugt i 3 år af en tidligere! ven af familien. Jeg har flere gange stødt ind i ham både som teenager og her som start voksen og han kender min holdning til ham og det han har gjort, hvilket har resulteret i at jeg med glæde kigger ham i øjne, for han skal vide at jeg stadig har min værdighed i behold da det er ham som har gjort noget forkert og ulovligt og det ikke er mig som skal leve med at alle ved hvad der er sket. Jeg lever dog med mange andre følelser..
Jeg har og vil aldrig tilgive eller lades som ingenting, jeg har dog accepteret det der er sket og vælger at se det som en del af hvem jeg er. Jo jeg er skadet på sjælen, men det gør mig ikke til et hverken bedre eller dårligere menneske, men det har været med til at skabe den jeg er..
Jeg ville aldrig nogensinde tilgive eller lades som ingenting for at gøre tingene lettere eller ja sågar please andre! Jeg ville hvis det var muligt kun tilgive og lades som ingenting for min helt egen skyld helt og adeles.
Ja måske pædofili kan behandles som en narkoman, alkoholiker eller ludoman kan, men lysten vil unægtelig altid dukke op i ny og næ, og hvem siger at vedkommende er stærk nok til at stå imod? Jeg ved i hvert fald med mig selv at jeg ikke tør tage chancen lige her..!
Anmeld