Anonym skriver:
Alle de andre har kontakt med ham.
Alle i familien ved det men når ens mor er stadig sammen med ham og siger hun ikk ka forlade den mand. Så gør det situationen dårligere .
Jeg ville hellere miste en familie som "holder med" en mand som kan gøre sådan, end jeg ville miste mit selvværd ved at blive ved med at omgåes ham. Du lyder - undskyld, det er ikke på dig personligt, men på det du siger om at du tror at du er egoistisk - til at være en smule ustabil på det område, for man "burde ikke" vide at en mand har den slags tendenser og stadig syntes at han er en god bedstefar. Selvfølgelig kan han sige "dikke dikke" og smile til dem, give dem gaver mm, men derfor gør det ikke manden til et godt forbillede og en som (sådan tænker jeg på min far, som er bedstefar) man burde kunne overlade sit barn til hvis ens verden brød sammen. Min far er en bedstefar, og ikke en som kunne finde på sådan noget.
Mht at du forsvare ham ved at han bare lå nøgen ved siden af dig i sengen, og spurgte om du ville have sex med ham. Hvad tror du grunden er til at han ikke gik videre? At du ville skrige, eller man kunne se det?
Jeg håber ikke du, ligesom resten af din familie gør, acceptere hvad han har gjort. Sådan noget skal bare ikke accepteres, for det har været fysisk og psykisk terror, det er ikke tilgivligt.
Anmeld