Misbrugt ka du tilgive ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2013

Clisolka

Jeg må ærligt indrømme at sådan noget ville jeg aldrig nogensinde i mit liv tilgive, aldrig! Ej heller lade min børn være i nærheden 

Jeg ville afbryde alt kontakt med ham - og min mor, hvis hun valgte at fortsætte med at være sammen med ham... Familien kommer først, men ikke i alle situationer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2013

Flødebollen

Babymor1013 skriver:

Jeg må ærligt indrømme at sådan noget ville jeg aldrig nogensinde i mit liv tilgive, aldrig! Ej heller lade min børn være i nærheden 

Jeg ville afbryde alt kontakt med ham - og min mor, hvis hun valgte at fortsætte med at være sammen med ham... Familien kommer først, men ikke i alle situationer 

Kunne ikke være mere enig

Anmeld

29. december 2013

Silas&Mille

Anonym skriver:

Hej piger

Som 11 årige er jeg blevet misbrugt af min far. Og efter 13 år kom jeg ud med det. Min mor var self ked af det og chokeret men valgte at blive stadig sammen med ham da hun er svag til at forlade ham.

Nu efter 1 år hvor jeg har valgt at ha kontakt med min mor igen så tænker jeg lidt på om jeg kan tilgive ham og komme videre ?

Jeg ka gør mit og mine søskendes liv nemmere når der er familie sammenkomster så de ikke skal vælge imellem han eller jeg ?

Han var en god bedstefar for mine børn og har sagt undskyld flere gange .

Men ku i tilgive ? Og komme videre ?

Aldrig i livet om jeg kunne tilgive sådan noget.

Har det selv tæt inde på livet, og vi har INGEN kontakt til ham der gjorde det.

Der var min morfar der misbrugte min mor og min mormor valgte at blive sammen med ham efter det hele kom frem. Vi har heller ingen kontakt til hende.

Anmeld

29. december 2013

FruStolpe

Anonym skriver:

Hej piger

Som 11 årige er jeg blevet misbrugt af min far. Og efter 13 år kom jeg ud med det. Min mor var self ked af det og chokeret men valgte at blive stadig sammen med ham da hun er svag til at forlade ham.

Nu efter 1 år hvor jeg har valgt at ha kontakt med min mor igen så tænker jeg lidt på om jeg kan tilgive ham og komme videre ?

Jeg ka gør mit og mine søskendes liv nemmere når der er familie sammenkomster så de ikke skal vælge imellem han eller jeg ?

Aldrig !!!

Jeg ville konstant være bange for hvad han ville tænke om min datter.

Jeg kunne aldrig stole på en som har misbrugt børn, og dermed aldrig tilgive.

Anmeld

29. december 2013

Carina:-)

B&J skriver:

jeg må indrømme nej det ville jeg ikke kunne og vil være i frygt for mine børn tænk hvis han skulle berøre mine børn

Enig.

Tænker også hans lyst til børn er jo ikke bare forsvundet-og kan han så "styre" sig .

Jeg ville være konstant angst ,og helt ærligt så ville jeg få kvalme af at være i samme rum som en pædofil.

Anmeld

29. december 2013

Pcokate

Anonym skriver:

Hej piger

Nej nej og atter nej. Det ville være utilgiveligt hos mig. jeg vil også føle det forkert at være sammen med en familie der IKKE valgte mig fremfor ham. 

Anmeld

29. december 2013

Sander&Vitus-Mor

ALDRIG nogensinde!
Med stor fed tyk streg under aldrig! Kan virkelig ikke se hvad jeg skulle bruge ham til i mit liv, ej heller "min" mor, hvis hun har valgt at blive hos ham efter jeg har blottet mit hjerte og min smerte... Aldrig nogensinde, og mine børn skulle absolut ikke have nogen form for kontakt med ham!

Anmeld

29. december 2013

san

bestemt ikke, kan tilgive rigtig mange ting, men ikke sådan noget... og det er helt okay man ikke tilgiver...

giver dig lige et med på vejen...

Anmeld

29. december 2013

Mor til Ella

Anonym skriver:

Hej piger

ALDRIG, og jeg ville nok også afskrive min mor hvis hun stadig kunne være sammen med sådan et menneske!

Og jeg kan slet ikke forstå at du tør lade manden passe sine børn!

Anmeld

29. december 2013

Chris86

Anonym skriver:

Hej piger

Absolut ikke!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.