SKAL jeg til lægen efter 8 uger.. ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.781 visninger
37 svar
103 synes godt om
29. december 2013

Christin@

.. eller er det et tilbud som efterhånden lyder som et påbud? er det bare mig eller er der andre som udmærket godt ved om der er behov for lægetjek eller ej ?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2013

Elbæk

Christin@ skriver:

.. eller er det et tilbud som efterhånden lyder som et påbud? er det bare mig eller er der andre som udmærket godt ved om der er behov for lægetjek eller ej ?!

Jeg var ikke til lægetjek, og har ikke været siden fødslen. 

Anmeld

29. december 2013

Chris86

Jeg har hverken været med den første eller nummer to...

Anmeld

29. december 2013

Mother-love

Nu fik jeg godt nok pks. Så det var egentlig ikke fordi der var noget som kunne være helt forkert Down there. Men synes nu det var meget rart lige at få tjekket op på at alt var som det skulle være men tror man selv bestemmer om man vil tjekkes.

Anmeld

29. december 2013

Mettefpigen

Det er et tilbud som jeg synes man skal tage imod :-) kan ikke se hvorfor man ikke skulle gøre det...a

Anmeld

29. december 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Kan slet ikke forstå hvis man ikke tager imod tilbuddet. Man kan som kvinde mærke meget, men ikke alt! Og hvorfor tage chancen?

Man kan som kvinde bare ikke mærke om ens livmoder er som den skal være, eller hvis man er blevet syet om det er helet ordentligt.

Anmeld

29. december 2013

Clisolka

Jeg ville egentlig heller ikke her for et par uger siden, men tog mig sammen og blev undersøgt - f.eks. hvis nu jeg skulle være syet forkert osv., så er det nu der skal gøres noget ved det, og ikke når jeg er tilbage på arbejdet 

Anmeld

29. december 2013

Christin@

Der er flere grunde til at jeg ikke vil..

1. Jeg er 2. gangs fødende og jeg havde en utrolig nem fødsel uden revner eller syninger

2. jeg har lige fået ny læge, da ham vi havde desværre er død, og jeg er ikke helt fortrolig med den nye..

3. jeg HADER at føle mig tvunget af noget som reelt er et tilbud!

Anmeld

29. december 2013

Rockertand

Christin@ skriver:

Jeg har ikke fået GU, men synes at præventionssnakken var god, da jeg ikke længere måtte få hormonpræparater pga. alder og øgede risici, som jeg ikke selv var opmærksom på.

Anmeld

29. december 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Christin@ skriver:

Der er flere grunde til at jeg ikke vil..

1. Jeg er 2. gangs fødende og jeg havde en utrolig nem fødsel uden revner eller syninger

2. jeg har lige fået ny læge, da ham vi havde desværre er død, og jeg er ikke helt fortrolig med den nye..

3. jeg HADER at føle mig tvunget af noget som reelt er et tilbud!

Dejligt du havde en nem fødsel, men du kender reelt ikke din livermoders sundhed uden en GU. Hvis du ikke er tryg ved din nye læge, så kan du jo bestille tid ved en gynækolog.

At du hader at skulle føle dig tvunget til at tage imod et tilbud, to bad.... Der er ingen tvang, men det er jo ris til egen røv, hvis det senere hen skulle vise sig at der var noget galt som der kunne gøres noget ved, og du først opdager det når du har fx har en omgang slem underlivsbetændelse.

Tilbuddet er der jo for at passe på os kvinder!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.