brættet oppe eller nede.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. december 2013

L&V

dpb skriver:

Er lige nødt til at spørge hvor I har købt det?? og hvad måtte I give??

her havde vi et med soft-close, men det gik hurtigt i stykker fordi ingen andre end mig brugte det, korrekt så ALT stod piv åbent altid, og blev så bare mast ned når man skulle andet end tisse og ja, gæt selv hvordan det så står til herhjemme...

Så er som sagt simpelthen nødt til at vide hvor det kan anskaffes med censor for det lyder da super smart

Qnuz

Tror nok det er købt på nettet ved billig vvs det koster knap 2000,- og vi har haft det i nogle år efterhånden og det ka holde til lidt af hvert. Det er såååå smart.

Godt nytår.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2013

Lotus86

Altid nede, der ryger SÅ mange bakterier ud i rummet når man skyller id, uden at have slået brættet ned - adr

Desuden, så drives rotter af lys, og lys kommer der hvis et toiletbræt er slået op, så man kan risikerer at få besøg af de små venner.

Anmeld

31. december 2013

AnthonsMor

Maja88 skriver:

På grund af Kays håndklæde debat fik jeg lige inspiration til denne afstemning..

Lukker i toiletbrættet ned inden i skylder ud?? Der ryger jo mange bakterier rundt,hvis man ikke gør.. såååe husker i det?? Jeg gør og kan få det helt dårligt hvis jeg kan se mine gæster ikke har gjort det..

Jeg slår det ALTID ned, fordi jeg så i tv, at der kunne skylles lorte rester og tis rester helt op på tandbørsten,  så blev jeg ret hys!!

Anmeld

31. december 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

altid nede... ikke så meget med bakterier men mere fordi jeg har boet steder hvor vandet ellers ville plaske ud på brættet når man trak i toilettet...

Anmeld

31. december 2013

Kay

Er begyndt at lukke det efter Elna syntes det er vildt spændende med det toilet...

Men det er da ik med tanker på bakterier som sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.