Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Altid!! Og dengang jeg flyttede sammen med min kæreste, fik han afvide at det var min eneste vigtige regel
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Låg og bræt altid nede men ikk pga lidt bakterier men fordi kattene gerne følger Me på toilettet og altså ikke kan stå fast på en smal kant, så så snart rumpen er løftet er låget slået ned.
Super træls at vaske toiletkatte hahah
Maja88 skriver: På grund af Kays håndklæde debat fik jeg lige inspiration til denne afstemning.. Lukker i toiletbrættet ned inden i skylder ud?? Der ryger jo mange bakterier rundt,hvis man ikke gør.. såååe husker i det?? Jeg gør og kan få det helt dårligt hvis jeg kan se mine gæster ikke har gjort det..
På grund af Kays håndklæde debat fik jeg lige inspiration til denne afstemning..
Lukker i toiletbrættet ned inden i skylder ud?? Der ryger jo mange bakterier rundt,hvis man ikke gør.. såååe husker i det?? Jeg gør og kan få det helt dårligt hvis jeg kan se mine gæster ikke har gjort det..
Næææh, det tror jeg ikke. Måske, det ved jeg ikke. Har ikke lige tænkt over det...
Jeg er ligeglad om det er lukket eller åbent. Men det bræt der er tættest på toilettet vil jeg gerne have er nede.
Helt klart nede...
Siden vi fik nyt badeværelse og toiletbræt med soft close gør jeg det altid... Og når jeg er ude ved folk uden soft close lyder der et ordentlig BANG fordi jeg ikke tænker over det og gør det pr. automatik... Lidt flovt når der lyder et ordentlig bang
Lækkermåsen og vildbassens mor skriver: Yeps i forhold til jeg ved at de vanpartikler dernede fra ryger ca 5m op i luften ja så ka jeg jo godt regne ud hvor det ville ende. Vi har os sensor på så brættet heller aldrig bare er oppe når det ik bruges
Yeps i forhold til jeg ved at de vanpartikler dernede fra ryger ca 5m op i luften ja så ka jeg jo godt regne ud hvor det ville ende. Vi har os sensor på så brættet heller aldrig bare er oppe når det ik bruges
Censor??
Nede
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128