brættet oppe eller nede.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2013

Laulund87

Det er altid oppe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2013

Tulle28

Lukker det ALTID! Synes det er klamt at skylle med låget åbent

Anmeld

29. december 2013

L&V

Maja88 skriver:

Censor??

Yeps de lukker selv brættet når man er færdig

Anmeld

29. december 2013

Maja88

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Yeps de lukker selv brættet når man er færdig

Ih hvor smart

Anmeld

29. december 2013

L&V

Maja88 skriver:

Ih hvor smart

Mega. Så bliver man ik træt af de mænd der glemmer at slå det ned

Anmeld

29. december 2013

Trekløver(:

Jeg slår det altid ned, men det gør min kæreste ikke. Men er ikke så vigtigt for mig egentlig.

Anmeld

29. december 2013

SanJose

Jeg gør det og bliver fuldstændig hysterisk, hvis ikke mine gæster også slår brættet ned. Synes det er så klamt med alle de bakterier, der flyver rundt på badeværelset, hvis man ikke gør. 

Anmeld

30. december 2013

hannetheis

Maja88 skriver:

På grund af Kays håndklæde debat fik jeg lige inspiration til denne afstemning..

Lukker i toiletbrættet ned inden i skylder ud?? Der ryger jo mange bakterier rundt,hvis man ikke gør.. såååe husker i det?? Jeg gør og kan få det helt dårligt hvis jeg kan se mine gæster ikke har gjort det..

Her er det oppe.
Min ældste søn fik det som 3 årig over den lille mand da han skulle stå og tisse fordi det skulle gå hurtigt holdte han det oppe med hånden. Slap så for at tage papir og bang på lillemanden.

Lillebror vil gerne tage det ned hele tiden og så siger den store. Nej gør det ikke manden sidder fast.

Anmeld

30. december 2013

Maja88

hannetheis skriver:

Her er det oppe.
Min ældste søn fik det som 3 årig over den lille mand da han skulle stå og tisse fordi det skulle gå hurtigt holdte han det oppe med hånden. Slap så for at tage papir og bang på lillemanden.

Lillebror vil gerne tage det ned hele tiden og så siger den store. Nej gør det ikke manden sidder fast.

Hihi av lille mand

Anmeld

30. december 2013

dpb

Yeps i forhold til jeg ved at de vanpartikler dernede fra ryger ca 5m op i luften ja så ka jeg jo godt regne ud hvor det ville ende. Vi har os sensor på så brættet heller aldrig bare er oppe når det ik bruges

Er lige nødt til at spørge hvor I har købt det?? og hvad måtte I give??

her havde vi et med soft-close, men det gik hurtigt i stykker fordi ingen andre end mig brugte det, korrekt så ALT stod piv åbent altid, og blev så bare mast ned når man skulle andet end tisse og ja, gæt selv hvordan det så står til herhjemme...

Så er som sagt simpelthen nødt til at vide hvor det kan anskaffes med censor for det lyder da super smart

Qnuz

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.