brættet oppe eller nede.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: oppe eller nede

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.813 visninger
34 svar
22 synes godt om
29. december 2013

Maja88

På grund af Kays håndklæde debat fik jeg lige inspiration til denne afstemning..

Lukker i toiletbrættet ned inden i skylder ud?? Der ryger jo mange bakterier rundt,hvis man ikke gør.. såååe husker i det?? Jeg gør og kan få det helt dårligt hvis jeg kan se mine gæster ikke har gjort det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2013

LinLin

Nej det gør jeg ikke

Anmeld

29. december 2013

Maja88

LinLin skriver:

Nej det gør jeg ikke

Lige på det punk er jef bakterieforskrækket

Anmeld

29. december 2013

TNBC

Maja88 skriver:

På grund af Kays håndklæde debat fik jeg lige inspiration til denne afstemning..

Lukker i toiletbrættet ned inden i skylder ud?? Der ryger jo mange bakterier rundt,hvis man ikke gør.. såååe husker i det?? Jeg gør og kan få det helt dårligt hvis jeg kan se mine gæster ikke har gjort det..

Ja,det gør jeg..jeg kan ikke li at toiletbrættet står oppe. Det skal være nede når ingen bruger det.

Anmeld

29. december 2013

Kløver

Maja88 skriver:

Det er oppe, vi lukket aldrig låget

Anmeld

29. december 2013

Sander&Vitus-Mor

Maja88 skriver:

Lige på det punkt kan jeg blive helt hysterisk hvis ikke det er nede!

Det tog lang tid at lære manden, men han lærte det!!

Anmeld

29. december 2013

Maja88

VråJepsen skriver:

Lige på det punkt kan jeg blive helt hysterisk hvis ikke det er nede!

Det tog lang tid at lære manden, men han lærte det!!

Mente faktisk låget.. hihi så har lige lavet en ny afstemnibg.. så får vi da begge dele med

Anmeld

29. december 2013

Sander&Vitus-Mor

Maja88 skriver:

Mente faktisk låget.. hihi så har lige lavet en ny afstemnibg.. så får vi da begge dele med

Vi snakker hele pivtøjet herhjemme både brættet og låget!

Det SKAL være nede!!!

Anmeld

29. december 2013

Maja88

Vi snakker hele pivtøjet herhjemme både brættet og låget!

Det SKAL være nede!!!

Min mand gør det som regel også altid,men nogen gange glipper det og øv jeg bliver sur.. det er bare så klamt

Anmeld

29. december 2013

Elbæk

Maja88 skriver:

Vores er altid oppe, også når vi skylder ud.

Udover når jeg skyller marsvinenes toilet ud, så lukker jeg det :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.