Skrev med en anden pige.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2013

Dididid

Kay skriver:

Tænker at det altså ikke er alle der ser flirt som utroskab... Flirt er jo mange ting og har ikke nødvendigvis noget med kærlighed eller sex at gøre 

Det er da ikke at være tro? Så længe i har det godt med at jeres kæreste skriver med andre piger, flirter og sender billeder af sin krop, så held og lykke med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Cfm8 skriver:

Det er da ikke at være tro? Så længe i har det godt med at jeres kæreste skriver med andre piger, flirter og sender billeder af sin krop, så held og lykke med det

Æv, hvor er du bare ubehagelig dårlig til at debattere.

Blot fordi du under ingen omstændigheder vil acceptere flirt, eller selv smiler eller blinker lidt til en anden end din kæreste, betyder det altså ikke at vi andre lever i så låste og lukkede forhold. Og dermed ser flirt som utroskab. Husk vi alle forskellige grænser, og det er da dejligt, for så bliver livet ikke kun sort eller hvidt!

Anmeld

23. december 2013

TNBC

Cfm8 skriver:

Så du smiler aldrig til en fyr, giver komplimenter, skriver med en fyr???

Det er lidt skriveri over sms, og ja han sendte et billede... herre gud, gå på stranden om sommeren og de viser den.. hvis det havde været under bæltestedet, havde det nok været en anden sag.. Ikke at jeg siger at man bare skal sende billeder til hinanden, og han fortrød det og brød kontakten.

Vi flirter, men ikke mere end det, og hvad sker der ved det?? Vi ved jo godt hvem vi er sammen med

Anmeld

23. december 2013

Elgaard73

Cfm8 skriver:

Hvad med at snakke ordentligt og accepterer hvad folk svarer på dit oplæg, i stedet for, at opfører dig som er lille barn?

Øhh...Du skriver (og angriber) som om at det er Modesty's indlæg...??? 

Måske du lige skulle læse tråden fra start af.

Anmeld

23. december 2013

modesty

Hvad med at snakke ordentligt og accepterer hvad folk svarer på dit oplæg, i stedet for, at opfører dig som er lille barn?

Wow. For det første er jeg ikke ts. For det andet taler jeg helt ordentligt. Du forholder dig derimod ikke til det jeg skriver, men fred være med det. Jeg kan mærke på det hele at den her debat nok ikke bliver særlig konstruktiv, så lad os bare lukke den her.

Anmeld

25. december 2013

Kay

Cfm8 skriver:

Hov hov du der! Stop lige en halv og læs hvad jeg skriver uden at ligge alt muligt underligt i det...

Jeg skriver INTET om billeder og beskedder... jeg skriver om begrebet flirt... som stadig ikke er utroskab når det står alene... og kun er flirt!

Anmeld

26. december 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Utroskab? Han har sendt et billede af sig selv i bar overkrop, og dernæst afbrudt kommunikationen??

Ja efter billederne, fik han det skidt. Han har mødt hende før hvor hub lagde an på ham, hvordan afviste hende. Hun vidste han havde kæreste og hun har selv en.

Anmeld

26. december 2013

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Hysterisk, ja. Og kalde vedkommende en so fordi DIN kæreste har kontakt med hende  det er jo ikke hendes problem hvis ikke han har fortalt han er i forhold. Berettiget hvis vedkommende er en veninde og fuldt ud klar over hvordan landet ligger. 

Hvis du læser mine indlæg skriver jeg at hun skrev til ham. Hun vidste han havde en kæreste, hun har en selv. Så hun vidste hva du gik ind og legede med.

Anmeld

26. december 2013

Anonym trådstarter

Tak tøser.
Tak for jeres råd??
Det var ikke meningen tråden skulle blive mudder kasteri.
Jeg prøver at ligge det hele bag mig, men samtidig har jeg følehornene ude.

Anmeld

26. december 2013

MortilElias2010

Anonym skriver:

Hvis du læser mine indlæg skriver jeg at hun skrev til ham. Hun vidste han havde en kæreste, hun har en selv. Så hun vidste hva du gik ind og legede med.

Nu har jeg læst tråden igennem, tænker der er sket en fejl for da jeg skrev mit indlæg var der kun svaret to - tre gange forinden -  altså inden du uddybede hvad der var sket og så er det da klart nemmere at forstå din reaktion. Håber det løser sig for jer. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.