Skrev med en anden pige.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2013

HHC88

Jeg havde klart brugt mine kræfter på at kigge på grundlaget for hans handling. Hvad det bunder i.. Og så glemme alt om hende.. Havde det ikke været hende, havde det nok bare været en anden.. 

Jeg ville ikke stikke halen mellem benene og gå min vej nu hvis det virkelig var en jeg elskede. Er sgu efterhånden den nye "redning" i folks liv når tingene møder den mindste udfordring.. Tag det som et wake-up-call. Alarmklokkerne ringer. 

Prøv at finde ud af hvor behovet er opstået og ret op på den derfra.. Få ham til at sætte ord på. Mangler han spænding? Bekræftelse? Har det noget med hans følelser for dig at gøre? Er i mere etableret end han er parat til? Svarene er ikke til mig, men dig selv Øv jer i at kommunikere, det vil gavne jer senere og gøre jer stærkere.

Pøj pøj med det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2013

Loa

Kan godt forstå dig.

Ville også have svært ved at tilgive, men samtidig ville jeg nok også syntes at det var for "lille" en ting til at opgive forholdet for.

Tror bare nogle gange kommer folk til et sted hvor de mangler lidt bekræftigelse andet steds fra. Det tror jeg bestemt ikke jeg ville tolke som at han ikke elsker dig. En gang i mellem er det bare rart med lidt opmærksomhed fra omverdenen, selvom det ikke er ok at han gjorde det.

Tror jeg ville prøve at lægge det fra mig, men samtidig sørge for at han var klar over at endnu et tillidsbrud ville have konsekvenser...

Og så kan jeg SÅ meget godt følge dig mht at skrive til hende
Jeg kunne nok ikke dy mig for at skrive hvor stor en b*itch jeg synes hun var

Anmeld

22. december 2013

Elbæk

Anonym skriver:

Hej.
Min kæreste igennem 2 år, tog jeg i at have skrevet med en anden pige plus sendt et billedet af sin overkrop og ansigt. Jeg har konfronteret ham, og han var utrolig ked af det, han blev fanget i øjeblikket, men har skrevet til hende at hub aldrig skal kontakte ham igen fordi det er mig han elsker og vil være sammen med. Jeg at forklaret ham hvor ked af det jeg er, og han begyndte og græde og sige han virkelig havde været et fjols og at han aldrig havde elsket en som mig. Jeg elsker ham over alt i verden, men fuck hvor er jeg bitter og skuffet. Jeg er paranoid når vi er i byen. Har virkelig lyst til at skrive til soen undskyld mit sprog. Men ved at han ikk kunne gøre det igen. Men jeg er så ked af det, og ved ikk hva jeg skal gøre af mig selv, er jeg hysterisk??eller skal jeg bar tilgive og komme videre han har har jo sagt undskyld???

Jeg ville ikke have tilgivet det. Det er et tillidsbrud, og hvordan søren skal man kunne stole på ens bedre halvdel når han "allerede" flirter og sender billeder af sig selv efter 2 år?

Og jeg kan ikke se hvordan det er pigens skyld, det er ham der frivilligt skrev til hende, hun vidste sikkert ikke engang at han havde en kæreste før han skrev det til hende.

Og som der allerede er blevet nævnt, hvor var det ikke endt hvis du ikke havde opdaget beskederne? 

Anmeld

22. december 2013

modesty

Cfm8 skriver:

Synes ikke du skal skrive til hende, da det er din kæreste der skal have møgfaldet i hovedet.
Personligt ville jeg ikke turde blive i forholdet, da min mening til utroskab er: "når man først har gjort det sker det igen".
Det må ikke være rart at være i er forhold hvor utroskab er sket og samtidig være bange for hvad han fortager sig når i ikke er sammen. Jeg var ikke blevet.

Utroskab? Han har sendt et billede af sig selv i bar overkrop, og dernæst afbrudt kommunikationen??

Anmeld

23. december 2013

Dididid

modesty skriver:

Utroskab? Han har sendt et billede af sig selv i bar overkrop, og dernæst afbrudt kommunikationen??

Det at flirte med en anden er utroskab. Og hvorfor forsvarer du ham egentlig? Han var dig ikke tro.

Anmeld

23. december 2013

modesty

Cfm8 skriver:

Det at flirte med en anden er utroskab. Og hvorfor forsvarer du ham egentlig? Han var dig ikke tro.

Det er det måske i din verden, men ikke i de flestes, så lad være med at tale i absolutter.

Anmeld

23. december 2013

Mom

Profilbillede for Mom

Det er det måske i din verden, men ikke i de flestes, så lad være med at tale i absolutter.

Enig!!

At flirte da bestemt ikke utroskab! Tror alle flirter indimellem, det er blot graden af flirteriet der kan diskuteres. (Sende billeder er nok lige i overkanten), men altså fliteri er i min verden ganske normalt!

Anmeld

23. december 2013

Kay

Cfm8 skriver:

Tænker at det altså ikke er alle der ser flirt som utroskab... Flirt er jo mange ting og har ikke nødvendigvis noget med kærlighed eller sex at gøre 

Anmeld

23. december 2013

MortilElias2010

Anonym skriver:

Hej.
Min kæreste igennem 2 år, tog jeg i at have skrevet med en anden pige plus sendt et billedet af sin overkrop og ansigt. Jeg har konfronteret ham, og han var utrolig ked af det, han blev fanget i øjeblikket, men har skrevet til hende at hub aldrig skal kontakte ham igen fordi det er mig han elsker og vil være sammen med. Jeg at forklaret ham hvor ked af det jeg er, og han begyndte og græde og sige han virkelig havde været et fjols og at han aldrig havde elsket en som mig. Jeg elsker ham over alt i verden, men fuck hvor er jeg bitter og skuffet. Jeg er paranoid når vi er i byen. Har virkelig lyst til at skrive til soen undskyld mit sprog. Men ved at han ikk kunne gøre det igen. Men jeg er så ked af det, og ved ikk hva jeg skal gøre af mig selv, er jeg hysterisk??eller skal jeg bar tilgive og komme videre han har har jo sagt undskyld???

Hysterisk, ja. Og kalde vedkommende en so fordi DIN kæreste har kontakt med hende  det er jo ikke hendes problem hvis ikke han har fortalt han er i forhold. Berettiget hvis vedkommende er en veninde og fuldt ud klar over hvordan landet ligger. 

Anmeld

23. december 2013

Dididid

modesty skriver:

Hvad med at snakke ordentligt og accepterer hvad folk svarer på dit oplæg, i stedet for, at opfører dig som er lille barn?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.