Skrev med en anden pige.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2013

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Måske, men det er en sag mellem ham og hende Det er ham der skal vise, at han godt kan sige fra over for hende, det er ikke dig der skal lege hans onde mor

Er man ind hvis man giver sin kæreste et ultimatum ?? Hende eller mig???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2013

Sandratoft

Anonym skriver:

Er man ind hvis man giver sin kæreste et ultimatum ?? Hende eller mig???

Hvis det kommer så vidt til at du føler du må give ham et ultimatum, er det forhold så værd at samle på? 

Anmeld

22. december 2013

Anonym trådstarter

VråJepsen skriver:

Hvis du har valgt at tilgive ham, så er du nødt til at komme videre, så har du valgt at tilgive ham, og Affundet dig med han har lavet en brøler.. Så skal du ikke bruge det imod ham, for så har du valgt at i skal videre.. Sammen..

Vil også gerne videre med ham, men det køre bar oppe i hovedet på mig. Elsker ham jo.

Anmeld

22. december 2013

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

Vil også gerne videre med ham, men det køre bar oppe i hovedet på mig. Elsker ham jo.

Så du os nødt til at arbejde for det.. Hvis det var herhjemme havde et ultimatum slet ikke kommet på tale, for det havde ikke været nødvendigt for mig at skulle give ham det, hvis han ikke tog den beslutning af sig selv.. Skulle han ikke være en del af mit liv, så simpelt er det.

Anmeld

22. december 2013

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Hvorfor vil du så skrive til hende?

Nogle gange bliver man revet af vrede. Har ikke skrevet til hende. Hun har selv en kæreste og jeg kender. Vil ikk være ond eller noget. For så kunne jeg nemt ødelægge hendes. Hun vidste min havde kæreste og hun trådte ind på mit. Men jeg skriver ikk til hende.

Anmeld

22. december 2013

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Hvis det kommer så vidt til at du føler du må give ham et ultimatum, er det forhold så værd at samle på? 

Syntes på ingen måde det er forkert.

Anmeld

22. december 2013

Anonym trådstarter

VråJepsen skriver:

Så du os nødt til at arbejde for det.. Hvis det var herhjemme havde et ultimatum slet ikke kommet på tale, for det havde ikke været nødvendigt for mig at skulle give ham det, hvis han ikke tog den beslutning af sig selv.. Skulle han ikke være en del af mit liv, så simpelt er det.

Det har han jo også selv taget. Han havde jo skrevet til hende inden, det bar jo den SMS jeg fandt. Det mig som efterfølgende har sagt hende eller mig, han har jo valgt mig. Det bar stadig utrolig svært. Jeg skulle aldrig havde skrevet herinde, i forstår mig ikk. Tak for jeres svar.

Anmeld

22. december 2013

Sandratoft

Anonym skriver:

Syntes på ingen måde det er forkert.

Det jeg mener er, hvis han ikke vil slippe hende, og du må stille ham et ultimatum om dig eller hende, så er han da ikke en sød kæreste

Anmeld

22. december 2013

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Det jeg mener er, hvis han ikke vil slippe hende, og du må stille ham et ultimatum om dig eller hende, så er han da ikke en sød kæreste

Vil du ikk være sød at læse mine tidligere opslag?? Han har jo sluppet hende, fandt jo beskeden hvor han bedre hende stoppe med at skrive igen. Jeg har det utrolig svært og er rigtig ked af det. Elsker manden, men føler mig hjerte bløder. Det nok mig som skal tage mig sammen. Tak for dig svar.

Anmeld

22. december 2013

Sandratoft

Anonym skriver:

Det har han jo også selv taget. Han havde jo skrevet til hende inden, det bar jo den SMS jeg fandt. Det mig som efterfølgende har sagt hende eller mig, han har jo valgt mig. Det bar stadig utrolig svært. Jeg skulle aldrig havde skrevet herinde, i forstår mig ikk. Tak for jeres svar.

Jeg vil gerne forstå dig ved bare ikke helt hvad det er du vil have svar på?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.