Skrev med en anden pige.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2013

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Jeg vil gerne forstå dig ved bare ikke helt hvad det er du vil have svar på?

Hva havde i gjort i mit sted?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Jeg er forvirret, stoppede han det inden du fandt ud af det eller efter?

Hvorom alting er, ville jeg nok hvis det var mig, prøve at finde motivet for hans skriveri og billedeudveskling (har hun sendt billede til din kæreste?), altså var det en flirt eller var det meningen det skulle udvikle sig?

Tilgive? Jah det kunne jeg nok, men det ville da nok kræve nogle snakke om hvad det er vi begge måtte have af forholdet både følelsesmæssigt men også seksuelt, for hvis man ikke er hudløse ærlige om det, kan man skisme nemt gå galt af hinanden.

Skrive til " den anden" najr, det ville jeg nok ikke. Hvis jeg var meget angrebet af vrede, kunne jeg nu nok finde på at sende en sms med teksten " syntes du godt om min kæreste/mand uden trøje på?"

Anmeld

22. december 2013

Sandratoft

Anonym skriver:

Vil du ikk være sød at læse mine tidligere opslag?? Han har jo sluppet hende, fandt jo beskeden hvor han bedre hende stoppe med at skrive igen. Jeg har det utrolig svært og er rigtig ked af det. Elsker manden, men føler mig hjerte bløder. Det nok mig som skal tage mig sammen. Tak for dig svar.

Okey, så det er der vi er ude. Det er svært at komme videre efter et tillidsbrud, og det kan komme til at gøre ondt i lang tid efter. Det din kæreste kan gøre, er at opføre sig ordentligt fra nu af, og komme til dig, hvis han synes han mangler noget spænding i forholdet. Det du kan gøre er, at tage den tid du har brug for, og fortælle dig selv "det er mig han elsker, han har lavet en fejl, men det er mig han elsker, og han har lært at det" hver gang du føler dig usikker og utryg. Der vil helt klart komme tidspunkter hvor du ser spøgelser fordi du er såret og mistroisk, men det er netop her det er vigtigt at du prøver at berolige dig selv så du ikke går rundt og bliver fuldstændig paranoid

Held og lykke til jer begge to, håber i kommer godt igennem det

Anmeld

22. december 2013

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Jeg er forvirret, stoppede han det inden du fandt ud af det eller efter?

Hvorom alting er, ville jeg nok hvis det var mig, prøve at finde motivet for hans skriveri og billedeudveskling (har hun sendt billede til din kæreste?), altså var det en flirt eller var det meningen det skulle udvikle sig?

Tilgive? Jah det kunne jeg nok, men det ville da nok kræve nogle snakke om hvad det er vi begge måtte have af forholdet både følelsesmæssigt men også seksuelt, for hvis man ikke er hudløse ærlige om det, kan man skisme nemt gå galt af hinanden.

Skrive til " den anden" najr, det ville jeg nok ikke. Hvis jeg var meget angrebet af vrede, kunne jeg nu nok finde på at sende en sms med teksten " syntes du godt om min kæreste/mand uden trøje på?"

Han havde stoppet det inden jeg fandt ud af det. Fordi han havde dårlig samvittighed. Han siger det var en flirt og at det ikke var planen at det skulle ske mere, han var fuld og da hun skrev blev han revet med. Har spurgt om han mangler spænding i vores forhold og han siger jeg er alt han ønsker, men hvorfor så.

Anmeld

22. december 2013

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Okey, så det er der vi er ude. Det er svært at komme videre efter et tillidsbrud, og det kan komme til at gøre ondt i lang tid efter. Det din kæreste kan gøre, er at opføre sig ordentligt fra nu af, og komme til dig, hvis han synes han mangler noget spænding i forholdet. Det du kan gøre er, at tage den tid du har brug for, og fortælle dig selv "det er mig han elsker, han har lavet en fejl, men det er mig han elsker, og han har lært at det" hver gang du føler dig usikker og utryg. Der vil helt klart komme tidspunkter hvor du ser spøgelser fordi du er såret og mistroisk, men det er netop her det er vigtigt at du prøver at berolige dig selv så du ikke går rundt og bliver fuldstændig paranoid

Held og lykke til jer begge to, håber i kommer godt igennem det

Tak

Anmeld

22. december 2013

B&J

alt eller intet der er ingen undskyld for det han har gjord. og du må bide i det sure æble hvis du vælger at blive ved ham ja jeg tror det gør meget ondt. inde i hjertet...

og håber self det aldrig sker igen..

og håber i får en fantastisk fremtid sammen

Anmeld

22. december 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Han havde stoppet det inden jeg fandt ud af det. Fordi han havde dårlig samvittighed. Han siger det var en flirt og at det ikke var planen at det skulle ske mere, han var fuld og da hun skrev blev han revet med. Har spurgt om han mangler spænding i vores forhold og han siger jeg er alt han ønsker, men hvorfor så.

Så al deres skriveri og afsendelse af billede er sket imens han har været fuld? Altså over 1 aften/nat?

Anmeld

22. december 2013

Dididid

Anonym skriver:

Hej.
Min kæreste igennem 2 år, tog jeg i at have skrevet med en anden pige plus sendt et billedet af sin overkrop og ansigt. Jeg har konfronteret ham, og han var utrolig ked af det, han blev fanget i øjeblikket, men har skrevet til hende at hub aldrig skal kontakte ham igen fordi det er mig han elsker og vil være sammen med. Jeg at forklaret ham hvor ked af det jeg er, og han begyndte og græde og sige han virkelig havde været et fjols og at han aldrig havde elsket en som mig. Jeg elsker ham over alt i verden, men fuck hvor er jeg bitter og skuffet. Jeg er paranoid når vi er i byen. Har virkelig lyst til at skrive til soen undskyld mit sprog. Men ved at han ikk kunne gøre det igen. Men jeg er så ked af det, og ved ikk hva jeg skal gøre af mig selv, er jeg hysterisk??eller skal jeg bar tilgive og komme videre han har har jo sagt undskyld???

Synes ikke du skal skrive til hende, da det er din kæreste der skal have møgfaldet i hovedet.
Personligt ville jeg ikke turde blive i forholdet, da min mening til utroskab er: "når man først har gjort det sker det igen".
Det må ikke være rart at være i er forhold hvor utroskab er sket og samtidig være bange for hvad han fortager sig når i ikke er sammen. Jeg var ikke blevet.

Anmeld

22. december 2013

heidi prettyface hansen

undskyld jeg siger det men pigen han skriver med er jo ikke en so eller noget andet der der noget mange kvinder ikke forstår det er alså den der er i et forhold der er idioten man skal værer sur på og ikke personenen de skriver til medmindre de self ved at den anden person er i et forhold bliver bare så arrig når jeg hører det der

Anmeld

22. december 2013

Mom

Profilbillede for Mom
heidi prettyface hansen skriver:

undskyld jeg siger det men pigen han skriver med er jo ikke en so eller noget andet der der noget mange kvinder ikke forstår det er alså den der er i et forhold der er idioten man skal værer sur på og ikke personenen de skriver til medmindre de self ved at den anden person er i et forhold bliver bare så arrig når jeg hører det der

Helt overordnet er det vel ligegyldigt om den "anden" ved at X er i et forhold?

Den dr er utro er galt på den, det står altid den "anden" frit at knalde hvem han/hun vil... Det er den utros ansvar at sige tak, men nej tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.