Julegave til far?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Mamalou skriver:

Hvis din søn laver sin egen gave til far, er det så ikke meget fint?

jo... jeg synes det er rigtig godt at børnehaven laver julegaver til forældrene sammen med børnene... jeg blev bare skuffet sidste år over at jeg -selvom jeg ikke havde mange penge- gik ud og købte gaver med knægten og så ikke fik så meget som et tak tilbage... derfor sagde jeg at nu er det slut medmindre knægten selv siger "det skal far have"...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2013

Mamalou

Ms.Sunshine skriver:

jo... jeg synes det er rigtig godt at børnehaven laver julegaver til forældrene sammen med børnene... jeg blev bare skuffet sidste år over at jeg -selvom jeg ikke havde mange penge- gik ud og købte gaver med knægten og så ikke fik så meget som et tak tilbage... derfor sagde jeg at nu er det slut medmindre knægten selv siger "det skal far have"...

Det er forståelig nok

Anmeld

22. december 2013

LinLin

Mamalou skriver:

Hej enlige mødre & fædre

Har I købt gave fra jeres barn/børn til den anden forælder?

Jeg har vaklet lidt, men er endt med at købe en lille sjov ting, som jeg ved min søns far mangler. Min søn og jeg har ikke lavet julegaver endnu, og hvis vi havde ville jeg nok pakke en hjemmelavet gave ind til ham. Men vi er lidt sent ude. Vi skal julehygge i morgen, hvor der bliver udvekslet gaver og jeg tror min søn vil nyde at give sin far en gave.

Jeg tror ikke han har købt noget til mig og det betyder sådan set ingenting. Det er ikke derfor jeg har købt gaven.

Vh. Louise

David laver hvert år noget til sin far, farmor og farfar. Jeg synes det er hyggeligt at lave det med ham og han er glad for at kunne give dem noget han selv har lavet!

Der kommer aldrig noget den anden vej

Anmeld

22. december 2013

Ciss

Problemet er mellem mig og deres far - ikke mellem ham og børnene, så børnene vil jo gerne give ham en gave. Sålænge de har brug for hjælp til det, kommer jeg til at hjælpe dem.

I år har Lillebror lavet noget i børnehaven til sin far, så det har jeg ikke behøvet at gøre noget med.

Storesøster giver sin far et stort eksemplar af sit officielle 1.klasse-billede med skolesæk på ryggen og det hele. Det ville hun gerne. Hun har selv pakket det ind og skrevet på gavelappen osv.

Og så laver vi en æske til ham med lidt af de julekager, de har været med til at bage, og lidt julepynt, de har lavet herhjemme.

Men jeg har ikke som sådan købt noget til ham. Det virker lidt unaturligt for mig, at jeg skal gå på gavejagt til ham på den måde. - Men jeg kan gerne hjælpe børnene med at lave personlige gaver til ham, og når de bliver lidt større og får ideer om, hvad de gerne vil købe til ham osv, skal jeg nok hjælpe med det også.

Han har aldrig gjort noget for at hjælpe ungerne med gaver til mig, så det regner jeg ikke med, at han gør nu heller. Jeg ved uanset, at Storesøster har tegnet og skrevet et eget julekort til mig, og Lillebror har lavet noget i børnehaven, og det tæller mer end noget nogen kunne købe i en butik.

Anmeld

25. december 2013

Gittemor09

Mamalou skriver:

Jeg synes det er mindst lige så fint, at børnene giver en gave de selv har lavet. For mig handler det om, at min søn har en gave at give

Hvordan kan det være, at du har jeres datter hver jul?

jeg blev så super glad for de gaver mine børn havde lavet til mig.. de er så meget mere værd for mig, end ting der købes...

der er ikke fast samvær mellem min datter og hendes far, altså weekender og ferier... de ser kun hinanden et par timer hver anden uge... (efter hans ønske)

Anmeld

25. december 2013

Victoriasmor88

Jeg skriver som bonusmor... Jeg køber sammen med vores fællesbarn en gave til far fra dem begge  Jeg kender sammen med børnene, manden bedst og ved derfor hvad han ønsker sig.. 

Anmeld

26. december 2013

Mettefpigen

I år har får han ikk noget... Men hvis bassen og jeg laver noget kunne jeg finde på at give hans far det som gave fra bassen... Men ville ikk gå ud og købe noget til ham...

Anmeld

26. december 2013

Moar2011

Mamalou skriver:

Hej enlige mødre & fædre

Har I købt gave fra jeres barn/børn til den anden forælder?

Jeg har vaklet lidt, men er endt med at købe en lille sjov ting, som jeg ved min søns far mangler. Min søn og jeg har ikke lavet julegaver endnu, og hvis vi havde ville jeg nok pakke en hjemmelavet gave ind til ham. Men vi er lidt sent ude. Vi skal julehygge i morgen, hvor der bliver udvekslet gaver og jeg tror min søn vil nyde at give sin far en gave.

Jeg tror ikke han har købt noget til mig og det betyder sådan set ingenting. Det er ikke derfor jeg har købt gaven.

Vh. Louise

Nej det havde jeg Ikk , da jeg gjorde det da han havde fødselsdag men han havde Ikk gjort det
Derfor gjorde jeg det Ikk til jul

Anmeld

26. december 2013

PernilleogLouis

Mamalou skriver:

Lige præcis.

Køber Louis' far også en gave til dig fra Louis?

Ville lige lave en update på dette spørgsmål og ja han havde også købt en gave til mig fra Louis

Anmeld

27. december 2013

Mamalou

LinLin skriver:

David laver hvert år noget til sin far, farmor og farfar. Jeg synes det er hyggeligt at lave det med ham og han er glad for at kunne give dem noget han selv har lavet!

Der kommer aldrig noget den anden vej

Det handler også om børnenes behov i min verden, og når de glædes ved at give en gave, hvorfor så ikke bakke op om det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.