Julegave til far?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2013

FruK

Da vi begge var alene, købte vi til hinanden fra sønnike. Nu sørger vores kærester for det. 

Hvis vi henter/afleverer omkring jul, sørger jeg/papmor dog som regel for at han har en blomst med til den anden. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2013

PernilleogLouis

Mamalou skriver:

Ja. Jeg havde ham ikke sidste jul, som var første jul efter bruddet. Det er bare ikke det samme uden, især når de er så kæmpe en del af vores hverdag og vi tilbringer så meget tid med dem.

Vores jul sidste år var også den første efter bruddet - der havde jeg ham men inviterede far hjem så han mærkede det ik helt. Syns virkelig jul og deres fødselsdage er dage jeg ik har lyst til at undvære ham

håber i får en dejlig jul

Anmeld

21. december 2013

Mamalou

MyLove E skriver:

Da jeg var barn boede jeg alene sammen med min mor (siden jeg var 1år)
Min mor har altid købt gave fra mig til min far. Har jeg været ved min far lige inden min mors fødselsdag så har min far købt en blomst eller en gave

Jeg synes det er vigtigt at fe lære at give gaver til deres mor og far

Jeg synes også, at det er rigtig fint. Det er en lille tanke med stor betydning ??

Anmeld

21. december 2013

Mamalou

FruK skriver:

Da vi begge var alene, købte vi til hinanden fra sønnike. Nu sørger vores kærester for det. 

Hvis vi henter/afleverer omkring jul, sørger jeg/papmor dog som regel for at han har en blomst med til den anden. 

Jeg synes det er god stil

Anmeld

21. december 2013

Mamalou

PernilleogLouis skriver:

Vores jul sidste år var også den første efter bruddet - der havde jeg ham men inviterede far hjem så han mærkede det ik helt. Syns virkelig jul og deres fødselsdage er dage jeg ik har lyst til at undvære ham

håber i får en dejlig jul

Jeg er helt enig. Det er bare rarest når man selv har dem.

I må også have en rigtig glædelig jul

Anmeld

21. december 2013

MyLove E

Mamalou skriver:

Jeg synes også, at det er rigtig fint. Det er en lille tanke med stor betydning ??

Det er nemlig det :-D

Anmeld

21. december 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Mamalou skriver:

Hej enlige mødre & fædre

Har I købt gave fra jeres barn/børn til den anden forælder?

Jeg har vaklet lidt, men er endt med at købe en lille sjov ting, som jeg ved min søns far mangler. Min søn og jeg har ikke lavet julegaver endnu, og hvis vi havde ville jeg nok pakke en hjemmelavet gave ind til ham. Men vi er lidt sent ude. Vi skal julehygge i morgen, hvor der bliver udvekslet gaver og jeg tror min søn vil nyde at give sin far en gave.

Jeg tror ikke han har købt noget til mig og det betyder sådan set ingenting. Det er ikke derfor jeg har købt gaven.

Vh. Louise

jeg har ikke købt noget til min eks... vi gik fra hinanden i feb 12 og jeg har købt gaver til Fars dag, fødselsdag og jul, men jeg fik kun en til jul som han havde lavet i børnehaven, så i år valgte jeg at stoppe det efter at knægten og jeg havde givet ham en stor Fars dag....

Anmeld

21. december 2013

Gittemor09

min datter har lavet gave til hendes far i børnehaven, og en til min nye kæreste herhjemme...

jeg forventer ikke at de finder på noget til mig fra hende, men hun har dog også lavet til mig i børnehaven... bare det at hun bliver glad for sine gaver er noget der betyder noget for mig... og at jeg ved at jeg er sammen med hende hvert år til jul.... (forklarer gerne dette)

Anmeld

22. december 2013

Mamalou

Ms.Sunshine skriver:

jeg har ikke købt noget til min eks... vi gik fra hinanden i feb 12 og jeg har købt gaver til Fars dag, fødselsdag og jul, men jeg fik kun en til jul som han havde lavet i børnehaven, så i år valgte jeg at stoppe det efter at knægten og jeg havde givet ham en stor Fars dag....

Hvis din søn laver sin egen gave til far, er det så ikke meget fint?

Anmeld

22. december 2013

Mamalou

Gittemor09 skriver:

min datter har lavet gave til hendes far i børnehaven, og en til min nye kæreste herhjemme...

jeg forventer ikke at de finder på noget til mig fra hende, men hun har dog også lavet til mig i børnehaven... bare det at hun bliver glad for sine gaver er noget der betyder noget for mig... og at jeg ved at jeg er sammen med hende hvert år til jul.... (forklarer gerne dette)

Jeg synes det er mindst lige så fint, at børnene giver en gave de selv har lavet. For mig handler det om, at min søn har en gave at give

Hvordan kan det være, at du har jeres datter hver jul?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.