Julegave til far?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.566 visninger
43 svar
16 synes godt om
21. december 2013

Mamalou

Hej enlige mødre & fædre

Har I købt gave fra jeres barn/børn til den anden forælder?

Jeg har vaklet lidt, men er endt med at købe en lille sjov ting, som jeg ved min søns far mangler. Min søn og jeg har ikke lavet julegaver endnu, og hvis vi havde ville jeg nok pakke en hjemmelavet gave ind til ham. Men vi er lidt sent ude. Vi skal julehygge i morgen, hvor der bliver udvekslet gaver og jeg tror min søn vil nyde at give sin far en gave.

Jeg tror ikke han har købt noget til mig og det betyder sådan set ingenting. Det er ikke derfor jeg har købt gaven.

Vh. Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2013

PernilleogLouis

Mamalou skriver:

Hej enlige mødre & fædre

Har I købt gave fra jeres barn/børn til den anden forælder?

Jeg har vaklet lidt, men er endt med at købe en lille sjov ting, som jeg ved min søns far mangler. Min søn og jeg har ikke lavet julegaver endnu, og hvis vi havde ville jeg nok pakke en hjemmelavet gave ind til ham. Men vi er lidt sent ude. Vi skal julehygge i morgen, hvor der bliver udvekslet gaver og jeg tror min søn vil nyde at give sin far en gave.

Jeg tror ikke han har købt noget til mig og det betyder sådan set ingenting. Det er ikke derfor jeg har købt gaven.

Vh. Louise

Ja har købt gave til ham for det ville Louis gerne - han får en bluse 

Anmeld

21. december 2013

Mamalou

PernilleogLouis skriver:

Ja har købt gave til ham for det ville Louis gerne - han får en bluse 

Jeg synes det er fint, især når børnene gerne vil give en gave. Det kan jo heller ikke ligefrem skade samarbejdet

Anmeld

21. december 2013

PernilleogLouis

Mamalou skriver:

Jeg synes det er fint, især når børnene gerne vil give en gave. Det kan jo heller ikke ligefrem skade samarbejdet

Nej det har du ret i tror heller ik jeg ville kunne finde på en god nok grund til ikke gøre det når Louis nu gerne vil så overlever jeg nok at bruge de penge for Louis skyld. 

Anmeld

21. december 2013

Mamalou

PernilleogLouis skriver:

Nej det har du ret i tror heller ik jeg ville kunne finde på en god nok grund til ikke gøre det når Louis nu gerne vil så overlever jeg nok at bruge de penge for Louis skyld. 

Lige præcis.

Køber Louis' far også en gave til dig fra Louis?

Anmeld

21. december 2013

PernilleogLouis

Mamalou skriver:

Lige præcis.

Køber Louis' far også en gave til dig fra Louis?

Ved det faktisk ik - han gjorde sidste år og til min fødselsdag men ved ik om han har tænkt på det - han har siden fået ny kæreste og det kan også ha en betydning for udfaldet

Anmeld

21. december 2013

Mamalou

PernilleogLouis skriver:

Ved det faktisk ik - han gjorde sidste år og til min fødselsdag men ved ik om han har tænkt på det - han har siden fået ny kæreste og det kan også ha en betydning for udfaldet

Åhhh ja det kan godt ske, der bliver lavet lidt om på prioriteterne så

Skal du have din søn juleaften?

Anmeld

21. december 2013

PernilleogLouis

Mamalou skriver:

Åhhh ja det kan godt ske, der bliver lavet lidt om på prioriteterne så

Skal du have din søn juleaften?

Nej desværre ik - første jul uden og glæder mig slet ik - skal du??

Anmeld

21. december 2013

Mamalou

PernilleogLouis skriver:

Nej desværre ik - første jul uden og glæder mig slet ik - skal du??

Ja. Jeg havde ham ikke sidste jul, som var første jul efter bruddet. Det er bare ikke det samme uden, især når de er så kæmpe en del af vores hverdag og vi tilbringer så meget tid med dem.

Anmeld

21. december 2013

MyLove E

Da jeg var barn boede jeg alene sammen med min mor (siden jeg var 1år)
Min mor har altid købt gave fra mig til min far. Har jeg været ved min far lige inden min mors fødselsdag så har min far købt en blomst eller en gave

Jeg synes det er vigtigt at fe lære at give gaver til deres mor og far

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.