Anonym skriver:
Sagen er den at min mor og svigerfar flirter BIG time!!
I starten var det meget uskyldigt, og min mand og jeg rystende bare på hovedet af det.. Vi er for nyligt flyttet ind hos min svigerfar, hvor vi lejer noget af hans hus, og pludselig er det som om min mor har en undskyldning får at komme på besøg, nemlig min mand vores børn og mig. Men når hun så kommer leger hun ikke med vores ældste datter og holder dårligt nok den lille nye. Hun kommer og drikker kaffe og snakker med svigerfar, mig og min mand. Og hun hilser ALTID svigerfar 'Hej og farvel' med er kys.. Når hun besøger os ender det for det meste med, at hun overnatter og i stedet for at sove på sofaen, så sover hun oppe i samme seng som svigerfar. Hun har været på besøg de sidste 3 weekender plus overnatning! Nå men i sidste weekend skulle hun til julefrokost, og hun aftalte med svigerfar at han kunne hente hende. Da hun gjorde sig klar viste hun mig hvad hun skulle have på, en fræk underkjole med blonder og hele molevitten samt blå fine trusser og så en klassisk sort kjole der selvfølgelig dækkede alt det frække undertøj. Og hun skulle jo sove med svigerfar samme nat. Næste morgen hun kommer ned ligger jeg mærke til at hun har fået nye trusser på Inden hun overhovedet har været i bad?? lige fortiden skriver min svigerfar MANGE beskeder det eneste vi må få afvide er, at det er en kvinde og han er MEGET hemmelighedsfuld omkring det! Han går endda ind i andre rum får at skrive sms'er med hende. Her til aften skulle han så ud og spise, og han vil så lige op og hvile sig først, jeg ringer så til min mor og hun er så i bad, og ville ringe tilbage når hun var færdig. Da hun ringer og jeg spørger hvad hun skal lave/laver så er det som om hun undgår spørgsmålet? De begge to skifter FULDSTÆNDIG personlighed når de er sammen svigerfar bliver glad og total overskudsagtig og min mor bliver helt i hopla og bliver lidt teenage agtig??min mand og jeg syntes det er ved at blive for meget! hvad tror I? Lyder det som om der foregår noget?? 
Hvad med at spørge din mor, da det er det eneste sted at få svar fra

Sig, at du godt ved, at der er mere end bare venskab. Og hvis hun spørger hvorfor du tror det, skal du sige, at du har hørt dem og deres blikke siger mere end tusind ord
Anmeld