Har de mon sex???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2013

mogms

Når I kun har mulighed for at bor der. Så må I jo finde en "husorden" når I skal bo sammen.

Og få det på det rene, om de er et par eller ej.
Også skal I få på det rene om I kan leve med de er et par, men I kan ikke bestemme at de ikke må være sammen.

Men jeg synes da skal I gøre det klart at I ikke vil have det tværet i hovedet hvis de er et par, men de skal igen jo også have lov til at være nyforelskede. Men de bør helt klart vide hvor sært det er for jer.

Jeg går naturligvis her udfra de begge er singler? For hvis de ikke er det bør de have en "skovl" i hovedet, da de jo ikke skjuler det ret godt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2013

Kløver

Jeg er nok ikke enig med flere herinde. Uanset hvor sødt det må være og hvor pænt det er af svigerfar at åbne hjemmet, så bestemmer i jo ikke hvem han må se, men at mor og svigerfar er sammen er i min verden bare så upassende. Det hører sig ikke hjemme og kan stille en masse problemer og dilemmaer. Det er bare for tæt. Alle jer som synes det bare er helt ok, er det så også ok at 2 stedsøstre fandt sammen, jeg ser ingen forskel og synes ikke det er ok opførsel af 2 forældre hvis børn er sammen i serøst parforhold og har børn sammen

Anmeld

20. december 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Sandratoft skriver:

Jeg er enig her, du siger det kommer alt for tæt på, når nu i bor sammen? Men din svigerfar har jo åbnet sit hjem for jer, og så er det takken? 

Jeg forstår udemærket godt at du synes det er underligt, men i den her situation må man altså kende sin plads!

Svigerfar har åbnet hjemmet og derfor må mormor betale (sex) ? Eller hvad ? Til TS jeg synes også det er lidt ulækkert. Men snak med dem og fortæl hvad i føler inden hun også flytter ind :p hihi. Godnat !

Anmeld

20. december 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Aisha skriver:

Svigerfar har åbnet hjemmet og derfor må mormor betale (sex) ? Eller hvad ? Til TS jeg synes også det er lidt ulækkert. Men snak med dem og fortæl hvad i føler inden hun også flytter ind :p hihi. Godnat !

Betale. Mormor er vel sammen med ham fordi hun ønsker det.
Men de kan ikke blande sig i hvem han er sammen med blot fordi de bor der. Men de kan fortælle at de finder det ubehageligt og så kan de i fællesskab lave nogle husregler der fungerer for alle parter.

Anmeld

20. december 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Maja84 skriver:

Jeg er nok ikke enig med flere herinde. Uanset hvor sødt det må være og hvor pænt det er af svigerfar at åbne hjemmet, så bestemmer i jo ikke hvem han må se, men at mor og svigerfar er sammen er i min verden bare så upassende. Det hører sig ikke hjemme og kan stille en masse problemer og dilemmaer. Det er bare for tæt. Alle jer som synes det bare er helt ok, er det så også ok at 2 stedsøstre fandt sammen, jeg ser ingen forskel og synes ikke det er ok opførsel af 2 forældre hvis børn er sammen i serøst parforhold og har børn sammen

Langt fra det samme. Stedsøstre ser hinanden hver dag, bor sammen og mange vokser op sammen og får et søskendeforhold.

Anmeld

20. december 2013

Vik

De er 2 voksne mennesker som fandt kærlighed uventet sted, det er jer der vælger at  bo sammen med svigerfar. Selvom det er mærkeligt og underligt er det ikke jeres liv. Ja, de burde være ærlige overfor jer og fortælle sandheden. 

prøv og tænke hvad hvis det var din mor der fandt kæreste før og du blev forelsket i hans søn!!?! Ville det stopoe dig??

Anmeld

20. december 2013

Pcokate

Anonym skriver:

Sagen er den at min mor og svigerfar flirter BIG time!!

I starten var det meget uskyldigt, og min mand og jeg rystende bare på hovedet af det.. Vi er for nyligt flyttet ind hos min svigerfar, hvor vi lejer noget af hans hus, og pludselig er det som om min mor har en undskyldning får at komme på besøg, nemlig min mand vores børn og mig. Men når hun så kommer leger hun ikke med vores ældste datter og holder dårligt nok den lille nye. Hun kommer og drikker kaffe og snakker med svigerfar, mig og min mand. Og hun hilser ALTID svigerfar 'Hej og farvel' med er kys.. Når hun besøger os ender det for det meste med, at hun overnatter og i stedet for at sove på sofaen, så sover hun oppe i samme seng som svigerfar. Hun har været på besøg de sidste 3 weekender plus overnatning! Nå men i sidste weekend skulle hun til julefrokost, og hun aftalte med svigerfar at han kunne hente hende. Da hun gjorde sig klar viste hun mig hvad hun skulle have på, en fræk underkjole med blonder og hele molevitten samt blå fine trusser og så en klassisk sort kjole der selvfølgelig dækkede alt det frække undertøj. Og hun skulle jo sove med svigerfar samme nat. Næste morgen hun kommer ned ligger jeg mærke til at hun har fået nye trusser på Inden hun overhovedet har været i bad?? lige fortiden skriver min svigerfar MANGE beskeder det eneste vi må få afvide er, at det er en kvinde og han er MEGET hemmelighedsfuld omkring det! Han går endda ind i andre rum får at skrive sms'er med hende. Her til aften skulle han så ud og spise, og han vil så lige op og hvile sig først, jeg ringer så til min mor og hun er så i bad, og ville ringe tilbage når hun var færdig. Da hun ringer og jeg spørger hvad hun skal lave/laver så er det som om hun undgår spørgsmålet? De begge to skifter FULDSTÆNDIG personlighed når de er sammen svigerfar bliver glad  og total overskudsagtig og min mor bliver helt i hopla og bliver lidt teenage agtig??min mand og jeg syntes det er ved at blive for meget! hvad tror I? Lyder det som om der foregår noget?? 

Er det ikke fint hvis de er forelskede og hygger sig? Kærlighed kommer ikke let.

Anmeld

20. december 2013

Pcokate

Maja84 skriver:

Ingen biologiske bånd Eller decideret søskendeforhold? Så go for it. Nogle gange finder folk sammen når børnene er +teenagere. De har derfor intet søskendeforhold og har da ligeså meget ret til den kærlighed som alle andre. 

Anmeld

20. december 2013

Kildebakken

Anonym skriver:

Vi har lige lejet noget af hans hus pga. At vi ikke har rå. Til at bo i vores rækkehus længere når den nye reform træder i kraft. Min mor har en satte der lige er fyldt 4 år så vi kan ikke bare rykke rundt.. 

Jeg synes der er to ting I det her.

At flytte ind hos svigerfar, fordi man ikke selv har styr på pengesagerne og så modsætte sig ham et privatliv, det er ikke god stil.

På den anden side så er det dårlig stil af dem at finde sammen og på den måde gøre jeres familieforhold rigtig akavede, både hvis det holder mellem dem og hvis det ikke gør. Jeg giver jer ret - det er ikke sødt, når det er ens mor og svigerfar, det er grænseoverskridende:-( 

Men man kan ikke styre sine forældre eller opdrage på dem i så sen en alder og I kommer højst sandsynligt til at såre dem begge to. Så jeg ville træde varsomt og så finde et andet sted at bo.

KH

Anmeld

20. december 2013

Sandratoft

Aisha skriver:

Haha hvad? Hvor får du fra at mormor må betale med sex? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.