Har de mon sex???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2013

dorthemus

Anonym skriver:

min mand og jeg bryder os bare ikke om det. Det er kommer bare for tæt på.. 

Forstår jeg godt...faktisk! Spørg dem direkte om de er sammen. Er de det så bed om, at de holder jer udenfor og respekterer jeres følelser ved ikke at tvære det ud i hovedet på jer.
Men i sidste ende, er det ikke jeres beslutning om de må være kærester.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2013

Anonym trådstarter

Janne T. skriver:

Jeg ved godt at i den perfekte romantiske verden, skal man bare være helt zen med det og tænke at "så længe de er lykkelige". Og jeg plejer selv at være ret large, men synes bare det er underligt Sæt så de besluttede at få en efternøler, så ville jeg få en halvbror, som også var min svoger. Haha, ej undskyld, det er ikke sjovt, men det er bare for sært

Det er nemlig bare for sært! Og når vi så ovenikøbet bor sammen! syntes simpelthen det kommer for tæt på

Anmeld

19. december 2013

mariamiss6

Anonym skriver:

Vi ved ikke om vi er okay med det. Det kommer simpelthen for tæt på specielt når vi bor sammen også.. 

Altså, jeg kan godt forstå hvis i ikke magter at se på det hele tiden fordi det er lidt underligt. 

Men så kunne man måske lave en slags byttehandel, hvis det er fordi i ikke har råd til at flytte sådan rigtigt. Altså, man kunne sige de sås hos din mor, eller i kunne flytter der hjem og din mor lejer sig ind hos svigerfar i jeres nuværende bolig. Men det ville jo selvfølgelig være en langsigtet løsning. 

JEg synes dog i til at starte ed skal invitere dem ind til jer, og bede dem lægge kortene på bordet. Men i kan under ingen omstændigheder tillade jer at være vrede på dem, eller opføre jer som sådan over for dem. 

Anmeld

19. december 2013

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

I skal da ikke gribe ind. Det har i overhovedet ingen ret til. 

Hvad hvis jeres forældre kom og sagde at i to altså ikke måtte være sammen fordi de synes det var for underligt?

I kan sige til dem at I altså har opdaget dem for længe siden og at I gerne vil have de spiller med åbne kort, men måske i starten prøver at være lidt diskrete så I kan vænne jer til det, og så deres børnebørn kan vænne sig til det. 

I kan under ingen omstændigheder tillade jer at protestere imod noget som helst forhold imellem de to voksne mennesker. 
Hvis i gjorde det ville i virkelig være tarvelige. 
Så små sko må man simpelthen ikke gå i. 

Hvis vi føler for at sige til dem at vi ikke bryder os om det og ærligt finder det respektløst, så det det vi gør? Og så må folk mene vi går i for små sko lige så tosset de vil. Vi bor sammen og det er simpelthen for  mærkeligt! Det bliver for meget! Hvergang der er fødselsdag og vi skal ud og spise med familien vil det jo føles som at være på dobbelt-date med sine forældre! Jeg vil aldrig nogensinde kunne acceptere at de skulle være kærester, aldrig! Jeg ville respektere det, men de ville aldrig få min accept. Det er simpelthen bare ALT for tæt på! 

Anmeld

19. december 2013

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

Altså, jeg kan godt forstå hvis i ikke magter at se på det hele tiden fordi det er lidt underligt. 

Men så kunne man måske lave en slags byttehandel, hvis det er fordi i ikke har råd til at flytte sådan rigtigt. Altså, man kunne sige de sås hos din mor, eller i kunne flytter der hjem og din mor lejer sig ind hos svigerfar i jeres nuværende bolig. Men det ville jo selvfølgelig være en langsigtet løsning. 

JEg synes dog i til at starte ed skal invitere dem ind til jer, og bede dem lægge kortene på bordet. Men i kan under ingen omstændigheder tillade jer at være vrede på dem, eller opføre jer som sådan over for dem. 

Vi har lige lejet noget af hans hus pga. At vi ikke har rå. Til at bo i vores rækkehus længere når den nye reform træder i kraft. Min mor har en satte der lige er fyldt 4 år så vi kan ikke bare rykke rundt.. 

Anmeld

19. december 2013

Muffinmus

Jep...der er vist nogen der har fundet en indre glød frem;-)

Anmeld

19. december 2013

ano14316

Anonym skriver:

Hvis vi føler for at sige til dem at vi ikke bryder os om det og ærligt finder det respektløst, så det det vi gør? Og så må folk mene vi går i for små sko lige så tosset de vil. Vi bor sammen og det er simpelthen for  mærkeligt! Det bliver for meget! Hvergang der er fødselsdag og vi skal ud og spise med familien vil det jo føles som at være på dobbelt-date med sine forældre! Jeg vil aldrig nogensinde kunne acceptere at de skulle være kærester, aldrig! Jeg ville respektere det, men de ville aldrig få min accept. Det er simpelthen bare ALT for tæt på! 

Jeg holder altså med missmaria...
Det er ikke jeres bord Hvad jeres forældre laver...
Din svigerfar har åbnet sit hjem for jer, og nu vil i bestemme hvem han boller med...
Jeg forstår godt hvis I synes det er lidt underligt men i må og skal acceptere det.. lige så vel som hvis din mor ikke kunne lide din mand, så måtte hun bare acceptere ham...

Men få åbnet posen og snakkede om det så i alle kan få lidt ro på..

Anmeld

19. december 2013

Elgaard73

Jeg syntes faktisk at de lyder søde. Og tænker at grunden til at de ikke rigtig har sagt noget om det endnu, vel er at de lige skal prøve det lidt af. Og det syntes jeg er en fornuftig ting. Og helt sat på spidsen, skylder de jo heller ikke jer nogen forklaring.

Jeg kan godt høre på dig at det bestemt ikke er noget, som du bryder dig om og det er jeg ked af på dine vegne.

Men de er voksne mennesker og I kan ikke blande jer i hvad de gør, lige så vel, som jeg regner med at de ikke blander sig i dig og din mand's forhold. 

Og bare fordi at I bor i svigerfar's hus, og syntes at det kommer for tæt på, kan I altså ikke bestemme hvad han må og ikke må under eget tag. Har I det virkelig så stramt med situationen, som det lyder til, så må I flytte. 

Anmeld

19. december 2013

Sandratoft

Elgaard73 skriver:

Jeg syntes faktisk at de lyder søde. Og tænker at grunden til at de ikke rigtig har sagt noget om det endnu, vel er at de lige skal prøve det lidt af. Og det syntes jeg er en fornuftig ting. Og helt sat på spidsen, skylder de jo heller ikke jer nogen forklaring.

Jeg kan godt høre på dig at det bestemt ikke er noget, som du bryder dig om og det er jeg ked af på dine vegne.

Men de er voksne mennesker og I kan ikke blande jer i hvad de gør, lige så vel, som jeg regner med at de ikke blander sig i dig og din mand's forhold. 

Og bare fordi at I bor i svigerfar's hus, og syntes at det kommer for tæt på, kan I altså ikke bestemme hvad han må og ikke må under eget tag. Har I det virkelig så stramt med situationen, som det lyder til, så må I flytte. 

Jeg er enig her, du siger det kommer alt for tæt på, når nu i bor sammen? Men din svigerfar har jo åbnet sit hjem for jer, og så er det takken? 

Jeg forstår udemærket godt at du synes det er underligt, men i den her situation må man altså kende sin plads!

Anmeld

19. december 2013

TNBC

Anonym skriver:

Sagen er den at min mor og svigerfar flirter BIG time!!

I starten var det meget uskyldigt, og min mand og jeg rystende bare på hovedet af det.. Vi er for nyligt flyttet ind hos min svigerfar, hvor vi lejer noget af hans hus, og pludselig er det som om min mor har en undskyldning får at komme på besøg, nemlig min mand vores børn og mig. Men når hun så kommer leger hun ikke med vores ældste datter og holder dårligt nok den lille nye. Hun kommer og drikker kaffe og snakker med svigerfar, mig og min mand. Og hun hilser ALTID svigerfar 'Hej og farvel' med er kys.. Når hun besøger os ender det for det meste med, at hun overnatter og i stedet for at sove på sofaen, så sover hun oppe i samme seng som svigerfar. Hun har været på besøg de sidste 3 weekender plus overnatning! Nå men i sidste weekend skulle hun til julefrokost, og hun aftalte med svigerfar at han kunne hente hende. Da hun gjorde sig klar viste hun mig hvad hun skulle have på, en fræk underkjole med blonder og hele molevitten samt blå fine trusser og så en klassisk sort kjole der selvfølgelig dækkede alt det frække undertøj. Og hun skulle jo sove med svigerfar samme nat. Næste morgen hun kommer ned ligger jeg mærke til at hun har fået nye trusser på Inden hun overhovedet har været i bad?? lige fortiden skriver min svigerfar MANGE beskeder det eneste vi må få afvide er, at det er en kvinde og han er MEGET hemmelighedsfuld omkring det! Han går endda ind i andre rum får at skrive sms'er med hende. Her til aften skulle han så ud og spise, og han vil så lige op og hvile sig først, jeg ringer så til min mor og hun er så i bad, og ville ringe tilbage når hun var færdig. Da hun ringer og jeg spørger hvad hun skal lave/laver så er det som om hun undgår spørgsmålet? De begge to skifter FULDSTÆNDIG personlighed når de er sammen svigerfar bliver glad  og total overskudsagtig og min mor bliver helt i hopla og bliver lidt teenage agtig??min mand og jeg syntes det er ved at blive for meget! hvad tror I? Lyder det som om der foregår noget?? 

Ikke jeres bord. De er voksne mennesker og ingen bestemmer selv hvem de kan li..

Og I har ingen ret til at vide det, de er selv ved at finde ud af hvad de er, og det skal de have lov til. og måske kan de opfanget at I ikke bryder jer om det og så har de nok ikke lyst til at fortælle det..

Men hvad vil I gøre ved det? Forbyde dem at se hinanden som to små teenagere?? Blive uvenner med dem??

Det kan godt være at I synes det er underligt, men I må tænke lidt på andre end jer selv. De er to ensomme mennesker, der har fundet glæde i hinanden. og der er jo ingen der siger at de ligefrem bliver gift og børn, de nyder bare at der er en der kan li dem. og fred vær med det..

Så bland jer udenom eller sig at de ikke behøver at skjule det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.