Har de mon sex???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2013

Mamalou

Anonym skriver:

Har det også ekstremt stramt med at de deler seng sammen! Men ved virkelig ikke hvordan vi skal gribe ind? Syntes slet ikke det er okay. Og så syntes vi bare at det er så træls de ikke selv kan se hvor mærkeligt det er for Min mand og jeg 

Man tænker bare ikke rationelt når der er følelser på spil, og hvis de er forelskede, så tænker de sikkert ikke på jer. Så ville de nok gøre mere for at tage hensyn - eller slet ikke ses.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2013

Trekløver(:

De er helt sikkert sammen, og ærlig talt kan jeg ikke se et problem Men kan godt forstå det kan virke mærkeligt for dig og din mand.

Anmeld

19. december 2013

Anonym trådstarter

dorthemus skriver:

Øhh ja

Forstår det kan være lidt underligt sådan på kryds og tværs, men hvis de begge er singler...hvad kan der så ske ved det

min mand og jeg bryder os bare ikke om det. Det er kommer bare for tæt på.. 

Anmeld

19. december 2013

Laulund87

Kan godt forstå det er mærkeligt, men at sige det ikke er okay er altså dit problem

Man bestemmer jo ikke selv hvem man forelsker sig i og de holder det nok hemmeligt (de er så ikke ret gode til det) fordi de er nervøse for jeres reaktion.

Tror du må vænne dig til det, der er ikke så meget andet at gøre

Anmeld

19. december 2013

mariamiss6

Anonym skriver:

Har det også ekstremt stramt med at de deler seng sammen! Men ved virkelig ikke hvordan vi skal gribe ind? Syntes slet ikke det er okay. Og så syntes vi bare at det er så træls de ikke selv kan se hvor mærkeligt det er for Min mand og jeg 

I skal da ikke gribe ind. Det har i overhovedet ingen ret til. 

Hvad hvis jeres forældre kom og sagde at i to altså ikke måtte være sammen fordi de synes det var for underligt?

I kan sige til dem at I altså har opdaget dem for længe siden og at I gerne vil have de spiller med åbne kort, men måske i starten prøver at være lidt diskrete så I kan vænne jer til det, og så deres børnebørn kan vænne sig til det. 

I kan under ingen omstændigheder tillade jer at protestere imod noget som helst forhold imellem de to voksne mennesker. 
Hvis i gjorde det ville i virkelig være tarvelige. 
Så små sko må man simpelthen ikke gå i. 

Anmeld

19. december 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Synes helt klart det lyder til der er noget.

Den mistanke ville jeg nu også få, når hun sover inde ved ham.

Synes det er noget unfair at de ikke melder ud, hvis de har noget sammen.

ja det syntes vi også, hele det det flirteri og hemmelighedsfulde halløj er virkelig ikke ret fedt! 

Anmeld

19. december 2013

Anonym trådstarter

Tvillingemor90 skriver:

Ja det lyder det da til.. Men så længe de kan opfører sig pænt hvis det ikke holder.. Tja så er det vel egentlig bare dejligt de er glade for hinanden.. Dog kunne de godt spille med lidt mere åbne kort..

Vi ved ikke om vi er okay med det. Det kommer simpelthen for tæt på specielt når vi bor sammen også.. 

Anmeld

19. december 2013

StudPsyk

Anonym skriver:

Jeg ved godt at i den perfekte romantiske verden, skal man bare være helt zen med det og tænke at "så længe de er lykkelige". Og jeg plejer selv at være ret large, men synes bare det er underligt Sæt så de besluttede at få en efternøler, så ville jeg få en halvbror, som også var min svoger. Haha, ej undskyld, det er ikke sjovt, men det er bare for sært

Anmeld

19. december 2013

StudPsyk

Anonym skriver:

Jeg ved godt at i den perfekte romantiske verden, skal man bare være helt zen med det og tænke at "så længe de er lykkelige". Og jeg plejer selv at være ret large, men synes bare det er underligt Sæt så de besluttede at få en efternøler, så ville jeg få en halvbror, som også var min svoger. Haha, ej undskyld, det er ikke sjovt, men det er bare for sært

Anmeld

19. december 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Puh, den er svær. På den ene side er de jo i deres fulde ret til at have et forhold, og på den anden side kan det blive RIGTIGT kompliceret, hvis det ender med et brag, og den ene eller begge to får bitre og sårede følelser - det vil jo uvilkårligt også gå ud over jer. 

Måske fortæller de jer ingenting, fordi de lige afventer situationen og se, om der "er noget" ud over en kortvarig affære? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.