mor:) skriver:
Jeg tænker at du skal passe på at du ikke har set dig så sur på familien at enhver situation nu bliver til noget negativt. I har sat to dage til at rykke rundt på møbler, så sker der vel ikke noget ved at han spiller i 2-3 timer med sin lillebror?
Nu har vi jo altså også andre planer, så bare fordi vi havde sat eftermiddagene af til at rykke rundt, betød det ikke at vi ikke havde andet vi også skulle - hvorfor kunne der ikke være blevet aftalt noget i god tid i stedet? Hvorfor skal det hele være i sidste øjeblik og ovenikøbet være vigtigere end vores planer?
Nu sidder jeg her, alene, i kæmpe flytterod, som vi IKKE får færdig denne weekend, selvom det var planen, fordi hans lillebror ikke kan tåle at der ikke er nogen der underholder ham en fucking dag!! For mig er det ligeså meget princippet - vi havde planer, uanset om de for andre er vigtige eller ej, er det noget vi har aftalt og det betyder noget for MIG!
Men i har nok ret. Det er bare mig der må tilpasse mig - jeg er vant til at aftale ting i god tid, at man overholder aftaler, at man respekterer hinanden og folks planer, uanset hvad man mener om dem. Nu har jeg i et halvt år skulle finde mig i at få mine planer ødelagt gang på gang, blive svinet til, slået på, spyttet på, men derfor skal jeg selvfølgelig stadig embrase når de endnu engang ødelægger noget der var vigtigt for mig, fordi de selvfølgelig er langt mere betydningsfulde end alle andre, og især meget mere end mig.
Har lyst til at give op, vi kommer med alt sandsynlighed heller ingen steder i aften som planlagt fordi min kæreste sikkert lige skal ordne et eller andet for dem - det vil ihvertfald være en første gang hvis ikke.
Forstår bare ikke hvorfor jeg ikke må være nogens førsteprioritet når jeg føler jeg bruger alt min tid på at please andre 

Ville ønske jeg kunne falde i søvn og aldrig mere vågne
Anmeld