Det kan godt være de ikke har købt extensions ,men så har de brugt pengene på andre ting.Det er jo ikke ligefrem fordi der mangler eksempler på såkaldte fattige der sidder og på tv med iphone og klager over deres økonomi.
Som forsørger er du sikret min 14.000 før skat -
Og det er i nærheden af hvad en kassedame tjener.
Og så kommer de andre ting som betalt inst. og ekstra ydelser oveni.
Jeg kan sagtens have ondt af de familier der har tænkt med røven mhs til økonomi, for det er da surt både for dem,men også deres børn-men det kan aldrig blive samfundets problem.
Jeg klager heller ikke over at jeg har taget 5 kg på ,når jeg godt ved at det ikke er andre end mig selv jeg kan takke for at jeg ikke kan lade chokoladen ligge.
Godt der findes julehjælp.Især for de børn der vokser op med forældre med dårlig økonomisk sans.
Ja den blå blok har rigtig nok forstået at spinne de historier til deres fordel.
men jeg kan da selvfølgelig godt se at den enlige mor til 3, der har mistet sit hus til tvang, fået en stor gæld efter hun har mistet arbejdsevnen i den trafikulykke for 5 år siden, bare kunne have brugt sine penge bedre.
Pas nu på med at skære alle over en kam, på grund af ting der bliver fordrejet af medierne.
og 14.000 før skat. Ved du hvad det er efter skat? og hvor lille en lejlighed + el/varme vand osv. man kan få for de penge, hvis man samtidig skal have nogen former for budget til at hænge sammen.
Min mor var på førtidspension by the way. Hun havde hverken fancy tøj/hår, smartphone, stiftet gæld eller lignende. -Hun havde 1 barn. Mig.
Tror du seriøst selv at vi havde en fest for de penge?