rimor skriver:
Det handler jo ikke om de tror på dig eller ej. selvfølgelig har du været syg når du har sygemeldt dig, ellers havde du vel bedt om en ferie ller fridag
Dog kan for meget fravær jo være uforeneligt med driften af din arbejdsplads på længere sigt så jeg tænker at denne samtale er for at undgå du havner i den situation. Så tænk på at det er af interesse for dig at du er blevet indkaldt.
Fingre for dig
Tak, selvfølgelig vil jeg spørge om fri/ferie hvis det var grund til det 
De roser mig rigtig meget på jobbet i forhold til at jeg har en del af de tunge psykiske borgere. Men frygten for at blive fyrret er der jo alligevel.
Jeg er ansat i vikariat (er stoppet med at tælle hvor mange jeg har haft, men mener det er mit 4 eller 5 vikariat fordi der er ansættelsesstop

Normalt har jeg et rigtig godt helbred, men er blevet smittet af sønnike i nogen af disse tilfælde 
Og jeg FATTER ikke at de tæller de 2 dage med ang min mors død. De havde selv sagt jeg havde den frihed, som var nødvendigt (selvfølgelig i moderat omfang).
Må se hvad mødet ender med. Er egentlig ikke nervøs, jeg har jo mit på det rene.. 
Anmeld