Har jeg virkelig meget fravær?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.255 visninger
40 svar
23 synes godt om
16. december 2013

Anonym trådstarter

Sagen er den at jeg er indkaldt til sygefraværssamtale på mit job. Jeg undrer mig, så nu vil jeg høre om dette er meget fravær 

Over en periode på 6 mdr, har jeg været syg/fraværende på følgende dage:

- 4/7

- 29+30/7

- 22+23/9

- 13+14/11 (i forbindelse med min mors dødsfald)

- 6/12

Kom med din mening, på forhånd tak..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2013

B&J

i  forbindelse med din mors dødtæller slet ikke med men ellers ja syntes du er meget syg eller fravær..

Anmeld

16. december 2013

Zelinasmor

Anonym skriver:

Sagen er den at jeg er indkaldt til sygefraværssamtale på mit job. Jeg undrer mig, så nu vil jeg høre om dette er meget fravær 

- 4/7

- 29+30/7

- 22+23/9

- 6/12

Jeg synes ikke man kan tælle de dage med med din mors dødsfald.

Men foruden det, ja så synes jeg du har meget fravær. 

Anmeld

16. december 2013

Sandratoft

Anonym skriver:

- 4/7

- 29+30/7

- 22+23/9

- 6/12

Altså det er ikke voldsomt meget, men det er da positivt af din chef at hun griber fat i situationen tidligt? Altså, mener at det ikke behøves være negativt at du kommer til en samtale, chefen vil nok bare gerne vide om du er okey på jobbet og derhjemme, om der er noget de kan gøre i den forbindelse osv. 

Thumbs up til din chef hvis det er sådan det hænger sammen 

Anmeld

16. december 2013

De3Guldklumper

Anonym skriver:

- 4/7

- 29+30/7

- 22+23/9

- 6/12

Det med din mors død tæller ikke med i "sygefravær" - men er ked af at høre du har mistet din mor.

Udover det så ja - jeg synes det er meget sygefravær på 6 mdr.

Anmeld

16. december 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Ja, det synes jeg er meget fravær. Og ligesom de andre siger er det udover din mors død. Men prøv og se positivt på det. Din chef vil nok gerne vide om det hele er okay med dig. 

Anmeld

16. december 2013

Bondo

Om du har for meget fravær afhænger jo også meget af omstændighederne, og hvad du lige har været ramt af. Jeg synes f.eks. at to dage omkring din mors dødfald er lidt. Jeg tror ikke selv, at jeg ville have været tilbage efter kun to dage, hvis det var mig. Jeg synes i hvert fald slet ikke, at dine dage sammenlagt er nok til en samtale. Jeg ville godt nok også blive forundret, hvis det var mig

Anmeld

16. december 2013

M (:

Anonym skriver:

- 4/7

- 29+30/7

- 22+23/9

- 6/12

Hvis man ikke tæller dagene omkring din mors død med, så er det alligevel 6 sygedage på 6 mdr, og det synes jeg er ret meget; det er jo gennemsnitligt en sygedag om måneden. 

Anmeld

16. december 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Ja, det er en del fravær. Som de andre siger tæller dagene ved din mors død ikke. Men selvom de er taget fra, så har du én fraværsdag i måneden i snit, og det er da meget synes jeg

Anmeld

16. december 2013

MorDk

Ja du har jo været væk et par dage hver anden måned ca. men man kan jo være uheldig ift. sygdom. En sygefraværssamtale behøver ikke være negativ. 

jeg har selv haft en del fravær pga mine børn der har været/er en del syge ig jeg har selv været ramt også. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.